محموله های موشکی رژیم آخوندی در راهند !



طی روز های گذشته رئیس جمهور کلمبیا از تصمیم رژیم آخوندی مبنی بر فروش و ارسال موشک به ونزوئلا پرده برداشت.

دراین رابطه خبرگزاری حکومتی ایرنا (۲ شهریور ۱۳۹۹) در گزارشی به نقل از این سخنان می نویسد: «مادورو به دنبال خرید موشک از ایران است».
گرچه دیکتاتوری ولی فقیه عامدانه تا به امروز از «تائید» و یا «تکذیب» این اطلاع رسانی خودداری کرده است، اما مجموعه مراودات رژیم آخوندی با ونزوئلا و بویژه رخنه سپاه پاسداران و جریان دست نشانده آن، یعنی حزب الشیطان به این کشور با هدف معاملات گازی، نفتی، مواد مخدر و نیز برپایی پایگاه های خدماتی، نظامی و تجاری به یقین بهترین ادله برای این روند مخرب می باشند.

این گزارش در ادامه می افزید: «رئیس جمهوری ونزوئلا از «ولادیمیر پادرینو» وزیر دفاع این کشور خواست تا این ایده را دنبال کند و به شوخی به کابینه‌اش گفت تا این طرح را به عنوان یک راز نزد خود نگه دارند».

واقعیت در این میان آن است که رژیم آخوندی بنا بر ذات و طبیعت شرارات آمیز اش، علاقه وافری به گسترش جنگ افروزی در بسیاری از نقاط جهان را دارد. ارسال سلاح و موشک به نیرهای نیابتی در کشورهای اسلامی و منطقه و به آتش کشاندن منطقه بحرانی خاورمیانه با شلیک موشک به پایگاه های عراق و یا تاسیسات نفتی در عربستان ، یکی از سیاست های راهبردی رژیم آخوندی می باشد.

به موازات این وضعیت نیز خامنه ای در تلاش است تا در فردای برداشته شدن تحریم های تسلیحاتی نه تنها دست به خرید و واردات سلاح بزند ،بلکه فراتر از آن خود نیز بطور رسمی به یکی از صادرکنندکان آن تبدیل شود.
این همان جوهر مضمون مجموعه مروادات رژیم با کشورهایی مانند ونزوئلا و یا کره شمالی و اقمار تجاری آخوندی می باشند.
 
دراین راستا تبادل نفت در مقابل کالا که با توقیف چهار نفت کش وابسته به ژیم در آبهای بین الملی صورت گرفته است، علائم و نشانه های این سیاست مخرب را به نمایش می گذارند.
همچنین در تازه ترین اقدام، ولی فقیه راه اندازی بظاهر بساط «فروشاه های مواد غذایی» در این کشور را در دستور کار خود قرارداده است که در پوش آن تلاش دارد تا به حمل و نقل دریایی بسوی آنطرف آب های اقیانوس اطلس رسمیت داده و بدین سان دست به نقل و انتقال سلاح و موشک بزند.

روز گذشته نیز خبرگزاری های بین المللی از بارگیری کشتی گلسان با ظرفیت قریب ۲۳ هزار تن کالا که متعلق به شرکت پوششی سپاه بنام «رهبران امید دریا» می باشد ، خبر داده اند.
براین اساس این محموله شامل «۱۴ هزار تن پودر آلومینویم » می باشد که تماما برای نامه های اتمی و موشکی رژیم درنظر گرفته شده است.
براین منطق اکنون ادامه تحریم های تسلیحاتی علیه رژیم آخوندی با هدف ممانعت از راه افتادن سیل صدور موشک و سلاح به جهان، به یک ضرورت تبدیل گردیده است مری که به یقین نیازمند مشارکت تمامی کشورهای ذیربط برای حفاظت از آرامش و صلح جهانی می باشد.