همایشی بزرگ در سالگردی پرشکوه


در سالروز تاسیس سازمان مجاهدین خلق، روز گذشته مردم ایران و میلیون ها تن از هموطنان امان در خارج از کشور، شاهد برگزاری گردهمایی بزرگ اشرفیان و خانواده بزرگ مقاومت از طریق شبکه های مجازی بودند.

به یقین برگزاری این گردهمایی که در نوع خود بی سابقه می باشد، سخن توانمندی و محبوبیت سازمانی است که اکنون در سراسر میهن اسیرمان به امیدی برای آزادی و رسیدن به حاکمیت مردمی تبدیل شده است.

همچنین شرکت خانم رجوی و خانم زهرا مریخی مسئول اول سازمان مجاهدین خلق در این همایش ملی و میهنی در اشرف ۳ و نیز حضور گسترده هزاران تن از هموطنان، یاران و ایرانیان آزاده از طریق آنلاین، نشان از همبستگی عظیم آحاد مردم با سازمان پیشتاز جنبش برای واقعیتی بنام سرنگونی رژیم آخوندی را داشت.

دراین رابطه خانم رجوی با اشاره براین واقعیت تاکید کرده اند: «ما با یک جامعه انفجاری مواجه هستیم. با شورشگران و قیام‌آفرینانی که در کمین و آماده خیزش هستند. جوانان، نیروی تعیین‌کننده این قیام‌اند. و جوانان شورش‌گر راه طغیان انرژی عظیم ستمدیدگان را می‌گشایند».
به یقین ان جملات بهترین تفسیر از واقعیت درون جامعه امروز ما می باشد. سخن از مردمی بجان آمده با نشان از داغ و درفش ولی فقیه بر پیکر هایشان است که اکنون بر بستری از فقر و فلاکت با نیروهای تا دندان مسلح خامنه ای در شهرها دست به رویارویی می زنند.

گرچه دستان آنان فعلا خالی است و گرچه رژیم آخوندی تلاش دارد تا در سایه کرونا، مردم ایران را عامدانه به میدان مرگ بفرستد و بدین سان جامعه را برای هرگونه قیامی منکوب نماید، اما یقین داریم که پشت مردم ایران اکنون به نیروی پیشتاز مجاهدین و کانو های شورشی گرم است.
این همان نخ نبات جنبشی است که اکنون نه تنها در داخل کشور، بلکه در جای جای این گیتی با خیل عظیمی از یاران و هواداران، لحظه ای آخوند های ضد بشر و سرکوبگر را آرام نمی گذارند.

خانم رجوی بدرستی و در ادامه صحنه درون کشور را اینگونه ترسیم نمودند: «مردمی که به خیابان آمدند هیچ ابهامی باقی نگذاشتند که راه‌حل همه مشکلات خود را در سرنگونی نظام ولایت فقیه می‌دانند هیچ خواستی از رژیم ندارند جز این‌که سرنگون شود.آنها هیچ نگاهی به گذشته ندارند، به آینده نگاه می‌کنند و شعار می‌دهند مرگ بر‌ستمگر چه شاه باشه چه رهبر».

بهرحال برگزاری این میتینگ باشکوه، نمایشی از قدرت مقاومت ایران در هیبت اشرف ۳ و کانون های شورشی بود.
همچنین این گردهمایی جهانی یکبار دیگر به مانند موشکی بر قلب، روح و روان دشمن مردم ایران، یعنی دیکتاتوری ولی فقیه فرود آمد و این پیام را به مردم ایران رساند که راه حل برای دستیابی به حقوق بشر، دمکراسی و حاکمیت مردمی، صد البته در درون میهن و با تکیه بر عنصر داخلی نهفته است.