پاسخ جامعه جهانی به خامنه ای جوان کش



در فردای اعدام نوید افکاری، «قهرمان ملی قیام» بدستور خامنه ای، جامعه جهانی دست به طغیان علیه اجرای این حکم ناعادلانه و ضد انسانی زد.

این اعتراضات که به موازات سیل خروشان خشم و انزجار میلیون‌ها ایرانی در سراسر جهان صورت گرفته، ترجمان واقعیتی بنام ایزولایسیون دیکتاتوری ولی فقیه در خانواده ملل متحد می باشد.
در کنار هزاران نامه اعتراضی، ایمیل، موضعگیری و یا توئیت، باید به لغو سفر ماله کش اعظم نظام آخوندی، محمد جواد ظریف به اتحادیه اروپا و بویژه در قدم نخست به آلمان اشاره کرد.

خامنه ای که جیب گشادی برای این سفر با هدف «حفظ برجام» و برهم زدن و یا اختلال در راه اندازی «مکانیسم ماشه» برداشته بود، اینبار با گرفتن «نمره مردوی» خانه نشین شد.
ابعد شقاوت دستگاه قضائیه رژیم و اجرای دومین حکم اعدام علیه قیام آفرینان در آبان گذشته، به یقین دیگر هیج جای اما و اگری حتی برای طرف های تجاری رژیم باقی نگذاشته است.
 
براین اساس آلمان به نیابت از اتحادیه اروپا ضمن زدن دست رد بر سینه دیکتاتوری ولی فقیه، عملا از وزیر خارجه حکومت خودکامه ولی فقیه خواست تا به اجالتا به این کشور سفر نکند.
واقعیت این است که رژیم آخوندی در سایه چنین روابطی، سیاست های مخرب خود در زمینه نقض حقوق بشر در ایران، صدور ترویسم و بنیادگرایی و کشور گشایی در منطقه را به پیش می برد.
 
مقاومت ایران نیز بکرات نسبت به ادامه این بخش از سیاست مماشات با رژیم آخوندی هشدار داده و خواهان آن گردیده است تا به موضوع حقوق بشر را به مانند دیگر موضوعات، در سیاست های خارجی خود جای دهند. چشم پوشی بر این بدیهی ترین اصل حیات، به معنای دادن چک سفید به یک دیکتاتور خون ریز و سرکوبگر برای قتل عام مردم ایران می باشد.

برای نمونه باید به مواضع خانم رجوی و هشدار های ایشان به کشورها و طرف های رژیم آخوندی اشاره نمود که همواره بر رعایت «اصل بی طرفی» با حترام به «حقوق بشر» در تمامی روابط آنها با رژیم آخوندی تاکید کرده اند.

اتحادیه اروپا اکنون به صفت طرف مورد گفتگو با دیکتاتوری ولی فقیه می تواند و باید آمران کشتار جوانان و مردم ایران را در لیست سیاه خود قراردهد. نمونتا آخوند دژخیم ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه حکومت که شخصا بر صدور احکام اعدام برای معترضین و قیام آفرینان نظارت دارد و یا لیست گذاری سپاه پاسداران و بیت خامنه ای به یقین کمک کننده به مردم ایران در راه استقرار دمکراسی و حقوق بشر می باشند.

همچنین اتحادیه اروپا در حالی سفر جواد ظریف را لغو نمود که پیشتر وزیر خارجه انگلیس علائم و نشانه های دیگری علیه مطامع آخوندی به بیرون ساطع کرده بود.
وی در یک هماهنگی با سیاست های ایالات متحده علیه پروژه های اتمی و موشکی خامنه ای بصراحت تاکید کرده است: «ایران نباید سلاح هسته‌ای بسازد. ایران باید به تعهدات هسته‌ای خود پایبند بماند و برجام را حفظ کند- این نتیجه جلسه تروئیکای اروپا و دیدار من با هایکو ماس و لودریان بود. ما به پاسخگو کردن ایران متعهد هستیم».