ویروس ولی فقیه - مفقود شدن «۲۰ میلیارد یورو و ۶۰ تن طلا»!


به یقین برای ابعاد روبه رشد غارت، چپاول و دزدی های نجومی از سوی متولیان، باند هاع آقا زاده ها و سران نظام آخوندی پایانی متصور نیست.

غارت اموال ملی که اکنون به صنعتی در این دیکتاتوری سرکوبگر تبدیل شده، در منطق خود نه تنها به خشم و انزجار عمومی علیه حکومت افزوده، بلکه به تبع آن باندهای رژیم را نیز برای «ایز گم کردن» بجان هم انداخته است.
تازه ترین سخنان میرسلیم، نماینده مجلس رژیم مبنی بر مفقود شدن «۲۰ میلیارد یورو و ۶۰ تن طلا» اکنون به دستمایه این جنگ و جدال تبدیل گردیده است.

وی در این رابطه اعتراف می کند: «روحانی، معاون اولشان و رییس کل بانک مرکزی وقت آقای سیف باید جوابگوی این سوال باشند که سرنوشت آن ۲۰ میلیارد یورو و ۶۰ تن طلا که از خزانه ملت خارج شد چیست؟ این افتضاح در دوران مدیریت آن‌ها رخ داده است». ( سایت حکومتی اقتصاد نیوز ۲۶ شهریور ۱۳۹۹)
ترجمان این جملات برای نرخ امروز از این حجم عظیم از سرمایه های ملی رقمی معادل «۱۰۰۰ میلیارد تومان» می باشد.

همچنین باید به سکوت معنادار و عامدانه دولت شیخ حسن در این رابطه اشاره نمود و اینکه این میزان از دستبرد به صندوق های ملی، صرف چه سیاست های کلانی شده است؟.
به یقین اگر رژیم آخوندی این حجم بزرگ از اختلاس و دزدی ها را صرف «آبادانی، عمران، بهداشت، درمان، رفاه و یا آموزش و پروش» کرده بود، اکنون می بایست شاهد «بوق و کرنای» دولت اخوندی روحانی می بودیم. لذا هرگونه سکوت و عدم شفافیت، منطقا در نقطه مقابل آن قرارداشته و به معنای اعتراف به یغما، چپاول و یا مخارج برای برنامه های «موشکی، سرکوب، اتمی و صدور بنیادگرایی» می باشد.

به موازات این وضعیت نیز باید به چاپ و پخش اسکناس بدون پشتوانه در بازار و به تبع آن رشد شدید تورم و گرانی در کشور اشاره نمود. این کارگزار رژیم که اکنون با باند پاسدار قالیباف در مجلس و رئیس دولت دست به یقه شده، خطاب به شورای به اصطلاح اقتصادی رژیم می گوید که «غیر از چاپ اسکناس برای جبران کسری بودجه چه دست گلی به آب داده است».

به موازت آن نیز باید به دست بردن رژیم در جیب مردم با بستن مالیات های سنگین، افزایش بی رویه قیمت ها، ارزهای خارجی، انرژی و یا حذف سوبسیدها اشاره نمود، تا پازل سیاست های غارتگرانه حکومت روشن تر گردد.
میرسلیم در ادامه ضمن اذعان به این واقعیات می افزاید: «امروزه بی رحمانه‌ترین مالیات غیر مستقیم بر مردم تحمیل شده که سنگین‌ترین فشار به ویژه سه دهک اول یعنی گروه‌های کمتر برخوردار وارد می‌کند این مالیات ظالمانه ناشی سقوط ارزش پول ملی است که فقط در سه سال گذشته یک دهم شده است».

 


https://eghtesaad۲۴.ir/fa/news/۷۹۱۰۳/%D۹%۸۵%DB%۸C%D۸%B۱%D۸%B۳%D۹%۸۴%DB%۸C%D۹%۸۵-%D۸%B۳%D۹%۸E%D۸%B۱-%DB%B۲%DB%B۰%D۹%۸۵%DB%۸C%D۹%۸۴%DB%۸C%D۸%A۷%D۸%B۱%D۸%AF-%DB%۸C%D۹%۸۸%D۸%B۱%D۹%۸۸-%D۹%۸۸-%DB%B۶%DB%B۰%D۸%AA%D۹%۸۶-%D۸%B۷%D۹%۸۴%D۸%A۷-%DA%۸۶%D۹%۸۷-%D۸%A۲%D۹%۸۵%D۸%AF