سیاست در قبال ایران - برگی در حال ورق خوردن



برگزاری پرشکوه تازه ترین اجلاس بین المللی از سوی مقاومت ایران که در آن بیش از ۳۰ شخصیت سیاسی از دو حزب مهم در آمریکا و همچنین بسیاری دیگر از مدافعان حقوق بشر، سیاستمداران اروپایی، متفکرین و بویژه خانم رجوی شرکت داشتند، مبین این واقعیت است که اکنون در صحنه داخلی و بین المللی برگی علیه مطامع دیکتاتوری ولی فقیه در حال ورق خوردن می باشد.

دراین کنفرانس که همزمان با اجلاس سالانه ملل متحد برگزار گردید، تمامی شرکت کنندگان بر دو نکته اساسی تاکید ویژه داشتند، نخست ضرورت حمایت از مردم و مقاومت ایران در مبارزه علیه رژیم آخوندی و دیگری نیاز مبرم جامعه جهانی به اتخاذ سیاست هایی بر پایه حقوق بشر و جلوگیری از طاعونی بنام بنیادگرایی و تروریسم از سوی ولی فقیه می باشد.

دراین رابطه خانم رجوی بر سه نکته کلیدی که بعنوان مبنایی برای برون رفتن از بحران کنونی و در راستای اتخاذ هرگونه سیاست در قبال دیکتاتوری مذهبی حاکم بر میهن امان می باشند، تاکید ویژه کرده اند. ایشان در این رابطه می گویند: «اول، یادآوری این واقعیت که این رژیم در جنگ با جامعه ایران و جامعه جهانی است.

دوم، ضرورت توقف سیاست‌های بین‌المللی، اشتباهی که عملا کمک‌کار قاتلان مردم ایران است و دست فاشیسم دینی را در نقض حقوق‌بشر مردم ایران و جنگ و تروریسم در منطقه بازتر می‌کند.
و سوم یک سیاست سه عنصری در قبال این رژیم؛ شامل:
حقوق بشر برای تمام مردم ایران،تحریم همه‌جانبه دیکتاتوری دینی،
و به‌رسمیت شناختن مقاومت مردم ایران و نبرد شورشگران برای سرنگونی آخوندها و آزادی مردم ایران».

این سخنان نخست نخ نبات واقعیتی بنام نقض فاحش حقوق انسانی در دیکتاتوری ولایت می باشد که طی هفته گذشته جهانیان با اعدام سبوعانه نوید افکاری، قهرمان ملی قیام، گوشه هایی از بربریت آخوندی را مشاهده نمودند.
همچنین سخن از واقعیتی است بنام «سیاست مخرب مماشات» با رژیم آخوندی که حاکمیت در سایه آن قریب چهاردهه صدور بنیادگرایی، تروریسم و کشورگشایی رادر منطقه خاورمیانه تا شمال آفریقا را به پیش برده است.

به یقین برگزاری این کنفرانس بزرگ، آنهم تنها یک روز مانده به کشیدن مکانیسم ماشه از سوی ایالات متحده، پیام روشنی به رژیم آخوندی دارد و آن اینکه مقاومت ایران اعمال تمامی تحریم ها علیه دیکتاتوری ولی فقیه را نه تنها مشروع، بلکه در راستای منافع ملی ما ایرانیان ارزیابی می کند، زیرا بدون آن، خامنه ای بر ادامه قتل، اعدام و کشتار در داخل و صدور بمب و موشک و تجهیز نیروهای تروریستی در کشورهای اسلامی و همسایه ادامه خواهد داد.

با ادامه و فشار تحریم ها است که منابع مالی حکومت برای ادامه این وضعیت بحرانی مسدود و به خفگی کامل خواهد انجامید و نیز ادامه تحریم ها کمک کننده به مبارزه مردم و مقاومت ایران در صحنه داخلی برای واقعیتی بنام «قیام و سرنگونی» می باشد.