ویروس ولایت - بازسازی سوریه از جیب مردم ایران



با گذشت تنها یک هفته از انتصاب پاسدار رزم حسینی بر کرسی وزارت صمت، دیکتاتوری ولی فقیه از بازسازی شهرهای سوریه خبرداده است.

دراین رابطه معاون این پاسدار غارتگر که بهمراه خود بخش بزرگی از اموال و دارایی های مردم ایران را به کانادا منتقل نموده، اعلام کرده است که رژیم آخوندی «درحال ارسال مصالح ساختمانی» به عراق سوریه می باشد.
وی تصریح کرده است که دیکتاتوری خامنه ای «آمادگی لازم برای بازسازی» سوریه و کمک به بشار اسد خون ریز را دارد.

بدین سان مشخص می شود که الویت های رژیم ضد ایرانی آخوندی نه مردم دردمند در داخل کشور و رسیدگی به دردهای آنان، بلکه فرامرزی و در راستای اهداف پلید ولی فقیه برای بلعیدن دیگر کشورها می باشد.
این وضعیت به یقین دهن کجی آشکاری به خواسته ها و شعارهای مردم مبنی بر ـ«سوریه را رها کن، فکری به حال ما کن» می باشد.

مضاف برای واقعیت نیز باید به وجود خرابی های گسترده و باقیمانده از جگ ضد میهنی با عراق در بخش های بزرگی از استان های جنوبی و یا غربی کشور اشاره نمود که اکنون با گذشت قریب سه دهه از پایان آن، مردم این مناطق همچنان با تبعات مخرب آن دست و پنجه نرم می کنند.
نبود زیر شیکه های ساختاری مانند آب، برق، راه، درمانگاه، بیمارستان، مدرسه، مسکن و وجود شهرای تخریب شده و فقر گسترده در میان مردم محروم این مناطق، تنها بخش کوچکی از ظلم و ستم سازماند داده شده حکومتی می باشند.
 
همچنین این کارگزار حکومتی در ادامه می افزاید: ««شرکت‌های خدمات فنی مهندسی ایران در حال حاضر در عراق و سوریه حضور دارند و آمادگی حضور بیشتر را نیز دارا هستند و مصالح ساختمانی مورد نیاز این بازسازی از سوی جمهوری اسلامی ایران در حال ارسال می باشد». (سایت حکومتی بهار ۱۴ مهر ۱۳۹۹)

دراین راستا نیز بکرات گزارش های متعدد داخلی و بین المللی پرده از ابعاد «حاتم بخشی های» خامنه ای برای حفظ حکومت بشار اسد بر داشته اند.
براین اساس خامنه ای در سه محور دست به حمایت از حکومت لرزان اسد زده است. نخست با راه اندازی یک جنگ داخلی و کشتار کودکان، زنان و مردم این کشور، دیگری با کمک های گسترده مالی. برای نمونه آخرین داده های جهانی سخن از کمک های «۱۶ میلیارد دلاری» رژیم آخوندی به سوریه را دارند.
و سوما انعقاد قراردادهای متعدد برای بازسازی سوریه و یا قراردادهای نظامی با هدف برپایی پایگاه های ترور برای نیروی تروریستی قدس که تماما در این چارچوب قرارگرفته اند.

مضافا برتمامی این نکات نیز باید به حضور گسترده سپاه پاسداران در پوش «شرکت های مقاطعه کاری، تجاری، خدماتی، درمانی و کشاورزی» با هدف دور زدن تحریم ها و ایجاد جای پا در این کشور بلازده اشاره نمود.