ویروس خامنه‌ای - فشار عامدانه بر بیماران


یکی از تبعات مخرب برای ویرانگری آخوندی به یقین فشارهای حاکمیت بر مردم و ایجاد موانع عمدی برای سرگرم نمودن جامعه است.

در حالی‌که بنا بر اعتراف مقامات حکومتی و نیز داده‌های بین‌المللی، اساساً دارو و نیازهای درمانی و پزشکی مشمول تحریم‌ها نبوده و کانال آن نیز از طریق سوئیس و یا کشورهای اتحادیه اروپا فعال می‌باشد، اما رژیم آخوندی عامدانه تلاش دارد تا با برهم زدن تعادل دارویی در کشور، قاچاق و ایجاد تنگناها و یا کنترل شدید بر توزیع دارو، بر مصائب و دردهای نیازمندان و بیماران بیافزاید.

تازه‌ترین نمونه این سیاست ضدانسانی، قاچاق «انسولین» به خارج از کشور با هدف به‌دست آوردن دلار می‌باشد.

در این رابطه رئیس کمیسیون سلامت در اتاق اقتصاد ضمن اعتراف به ابعاد این سیاست از جمله می‌گوید: «بیش از ۱/۵ برابر نیاز کشور انسولین وارد کشور شده است. به روال هر سال. پس نباید هیچ کمبودی وجود داشته باشد. اما انسولین وارد شده، مجدداً صادر می‌شود. یا به عبارتی از راههای غیرقانونی از کشور خارج می‌شود» (سایت حکومتی تجارت نیوز ۲۸مهر ۱۳۹۹).


چنین سیاست ضدمردمی را ما طی روزهای اخیر در کشف دهها تن دارو و نیازمندی‌های پزشکی که به‌طور قاچاق به عراق ارسال شده بود، تجربه کرده‌ایم. ارتش عراق در این رابطه از«کشف بزرگترین محموله قاچاق دارو» در این کشور سخن به میان آورده است.

در این رابطه نیز گزارش گردیده که حداقل«۱۹ کانینر» و صدها هزار بسته دارویی به ارزش صدها هزار دلار از طریق مرز خانقین در استان دیالی وارد عراق شده است.
براین اساس مشاهده می‌شود، در حالی‌که میلیون‌ها هموطن دردمند ما با تبعات کمبود دارو دست به گریبان بوده و قیمت آنها روزانه به‌طور تصاعدی در چرخش می‌باشد، چگونه رژیم آخوندی دست به این عمل ضدانسانی می‌زند.
این گزارش در ادامه به واقعیت دیگری نیز اذعان دارد، از جمله بحران در زمینه داروی حیاتی انسولین است که:« بیماران دیابتی یا باید انسولین را از بازار سیاه ۸برابر قیمت داروخانه بخرند یا به انسولینهای تاریخ گذشته متوسل شوند، آن هم در حالی که حدود ۵میلیون نفر در ایران به دیابت مبتلا هستند و بیش از ۶۰۰هزار نفر آنها باید روزانه از انسولین استفاده کنند».

به یقین در پشت این سیاست باندهای مافیایی رژیم قرار دارند، زیرا اکنون الویت برای دولت شیخ حسن روحانی، دست بردن در جیب مردم با هدف پر نمودن صندوق ورشکسته حکومتی است.

بدین سان رژیم آخوندی از یک‌سو انسولین را سهمیه‌بندی کرده و به ظاهر آن را« ۱۷۶هزار تومان» قیمت‌گذاری نموده، اما در واقعیت با دستکاری و کم نمودن عرضه و توزیع، به افزایش شدید دارو ضریب زده و بدین سان به میلیاردها تومان پول باد آورده دست می‌یابد.

بحران انسولین در رژیم فاسد و غارتگر آخوندی بحدی است که بنابراین گزارش« پیدا کردن انسولین در داروخانه سخت است، اما در بازار آزاد با یک تلفن می‌توان انسولین خرید. یک ساعته، ارسال به سراسر کشور اما گران‌تر از داروخانه. حدود ۸برابر قیمت»!