ویروس خامنه ای - تروریسم سایبری رژیم علیه روند انتخابات آمریکا


با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، رژیم آخوندی اکنون به دلشوره عجیبی افتاده است.

براین اساس شاهد هستیم که چگونه دیکتاتوری ولی فقیه تلاش دارد تا با تکنولوژی عاریه گرفته از طرف هاری تجاری و صدور تروریسم سایبری، هک کردن ایمیل ها و یا ارسال اخبار جعلی بر روند نتایج انتخابات در این کشور تاثیر بگذارد.

تازه ترین نمونه این تلاش تروریستی را می توان در موضعگیری مدیر اطلاعات ملی آمریکا رویت نود. وی در سخنانی بر نقش مخرب رژیم آخوندی و ابعاد دخالت‌های تروریستی اشاره و از جمله تاکید کرده است: «رژیم ایران اطلاعات ثبت نام رأی دهندگان را با نیت دخالت در انتخابات نوامبر به دست آورده است. ما قبلاً شاهد این بوده‌ایم که رژیم ایران ایمیل‌های جعلی به‌منظور ارعاب رأی دهندگان، برانگیختن ناآرامی اجتماعی و تخریب دونالد ترامپ ارسال می‌کند». (سایت مجاهدین خلق ۱ آبان ۱۳۹۹)

ترجمان این جملات بدان معنا است که اکنون برگزاری انتخابات در این کشور به نخ نبات سیاست و اقتصاد در رژیم آخوندی تبدیل شده است.
خامنه ای که سرمایه گذاری کلانی برای این روند نموده، اکنون به این امید است که دربی به تخته خورده و با بازگشت دوباره سیاست مماشات، سیل دلارهای نفتی برای ادامه سیاست های مخرب وی در زمینه اتمی، موشکی و صدور بنیادگرایی و همچنین خریدهای تسلیحاتی براه افتد.

علائم و نشانه های آمال و آرزوهای رژیم را آخوند روحانی رئیس جمهور و رئیس شورای امنیت ملی حکومت اینگونه به بیرون ساطع کرده است: «دشمن در توطئه چهارساله‌ای که علیه ما طراحی کرد و از سه سال گذشته آن را به اجرا گذاشته است شکست خواهد خورد و حتما نمی‌تواند ادامه بدهد». (سایت حکومتی شهروند ۱ آبان ۱۳۹۹)
 
سخن از رژیمی است که اکنون سیاست داخلی و خارجی و بویژه در مجموعه روند کش و قوس حتی در داخل حاکمیت به چنین تحولاتی گرده خورده و حتی فراتر از آن نیز شیرازه های اقتصادی و مالی رژیم تابع مستقیمی از «دلار» گردیده است.

همچنین براساس داده های مقام آمریکایی هدف رژیم آخوندی، ترساندن مردم، ایجاد ناآرامی های اجتماعی بوده و «رای دهندگان دموکرات در حداقل چهار ایالت، از جمله فلوریدا و پنسیلوانیا، که رقابت بین دونالد ترامپ و جو بایدن در آنها بسیار نزدیک است، ایمیل‌های تهدیدآمیزی دریافت کرده‌اند».
بهرحال این وضعیت زار و هراس آلوده رژیمی است که بقول آقای رجوی: «تمام محاسبات و سرمایه‌گذاری خامنه ای و روحانی و ظریف بر روی انتخابات آمریکا و کنار رفتن ترامپ است. اما موقعیت انقلابی و بحران سرنگونی که لرزش‌های آن مانند دوران پایانی رژیم شاه مجلس ارتجاع را فرا گرفته امان نمی‌دهد».