ویروس ولایت - ۲۰ میلیون نفر در کشور هیچ درآمدی ندارند!


بحران روبه رشد فقر و فلاکت در رژیم فاسد آخوندی هر روز ابعاد تازه‌تری بخود می گیرد.

دراین رابطه یک نماینده مجلس حکومتی ضمن اعتراف به وجود «۲۰ میلیون» ایرانی که هیچ درآمدی ندارند، از طرحی بنام «پرداخت یارانه برای کالاهای اساسی» خبر داده است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس رژیم می گوید: «برای ۲۰ میلیون از جمعیت کشور که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و از هیچ جایی حقوق و دریافتی‌ ندارند؛ ۱۲۰ هزار تومان و برای ۴۰ میلیون نفر دیگر که حقوق یا دریافتی‌ دارند ۶۰ هزار تومان به ازای هر فرد در خانوارها پرداخت خواهد شد که در مجموع حداقل ۶٠ میلیون نفر را شامل می‌شود». (خبرگزاری حکومتی ایلنا ۸ آبان ۱۳۹۹)
ترجمان این جملات به معنای وجود حداقل «۶۰ میلیون» ایرانی دردمند می باشد که اکنون بدلیل سیاست های مخرب رژیم آخوندی با تبعات فقر و فلاکت دست به گریبان هستند.

همچنین پرداخت این مبلغ ناچیز به خانوارها در حالی است که ارزش پول ملی در برابر ارزهای خارجی مانند دلار یا یورو بشدت سقوط کرده، بطوریکه ۶۰ هزار تومان کمک های احتمالی از سوی دولت شیخ حسن روحانی اکنون تنها معادل «۲ دلار» و یا به روایت بهتر قطره آبی بر سنگ گدازان گرانی و تورم میباشد.

بحران معیشتی و بروز تنگناهای متعدد برای مردم بحدی روبه رشد گذاشته که اکنون سه چهارم جمعیت کشور به «یارانه غذایی» نیازمند شده اند. سخن از بحرانی بس عمیق، آنهم در یکی از هفت ثروتمندترین کشورهای جهان می باشد که بدلیل سیاست های میهن بربادده خامنه ای و بدلیل هزینه های سنگین اتمی، موشکی، صدور ترورسم و بنادگرایی، جامعه را به روز سیاه کشانده اند.

به موازات این واقعیات نیز باید به عدم تمایل رژیم برای رسیدگی بنیادین به وضعیت معیشت مردم اشاره نمود. خامنه ای با اهرم «ویروس مرگبار کرونا» نه تنها جامعه را به میدان های مین فرستاده، بلکه عامدانه دست به ترویج فقر و فلاکت در کشور نیز زده است.

یک نمونه این سیاست را می توان در عدم اختصاص بودجه برای رفاه، درمان، دارو ، بیمه و آسایش مردم رویت نمود. در حالیکه میلیون ها ایرانی با فقر و تبعات مخرب آن دست و پنجه نرم میکنند، بناگهان دولت شیخ حسن روحانی از « اختصاص ۲۱۰۰ میلیارد ریال» به نیروهای سرکوبگر رژیم، آنهم از صندوق وزارت بهداشت خبر داده است.

دراین رابطه روزنامه حکومتی همشهری ( ۸ آبان ۱۳۹۹) در گزارشی اعتراف کرده است: «آمارهای سازمان برنامه و بودجه نشان می‌دهد تاکنون ۲۱۰۰میلیارد ریال از یک میلیارد یوروی اختصاصی از صندوق توسعه ملی برای کنترل کرونا به نیروهای مسلح اختصاص پیدا کرده است».