تروریسم ولایت در آفریقا



به یقین یک از ستون اصلی برای ادامه حیات رژیم آخوندی مقوله ای بنام «تروریسم» می باشد.

براین اساس شاهد رد پای پدر خوانده و بانکدار این پدیده شوم در سراسرجهان می باشیم.
طی چهار دهه گذشته بخش های بزرگی از جهان، از آسیای جنوب شرقی گرفته تا هند و آسیای میانه و در ادامه تا خاورمیانه، آفریقا، اروپا، آمریکای جنوبی و حتی در ایالات متحده، تماما صحنه بمب، ترور و راه اندازی جنگ و خون ریزی از سوی رژیم آخوندی یوده اند.

تازه ترین نمونه این سیاست مخرب از موزامبیک گزارش شده است. بنابراین گزارش رژیم آخوندی طی سال های اخیر دست به ارسال سلاح، مهمات و حتی کارشناس برای ادامه جنگ و ترور در بخش هایی از این کشور زده است.
یک گزارش بین المللی در این رابطه تاکید دارد: «دادستانی موزامبیک علیه ۱۲تن از مأموران رژیم آخوندی به‌جرم حمایت از گروه‌های شبه‌نظامی در «کابو دلگادو» و تلاش برای ارسال سلاح و مهمات برای آنها، اعلام جرم کرد. دادستانی موزامبیک این مأموران رژیم آخوندی را به تروریسم، اجتماع برای انجام جرم و سازماندهی جنایاتی علیه کشور و نظم و آرامش عمومی، متهم کرده است».(سایت مجاهدین خلق ۲۳ آبان ۱۳۹۹)

موزامبیک کشوری فقیر در بخش شرقی آفریقا و متصل به اقیانوس هند می باشد که بدلیل عدم ثبات سیاسی، اکنون به صحنه درگیری های نظامی از سوی گروه های تروریستی و بنیادگرا علیه دولت مرکزی تبدیل شده است.
نفوذ بنیادگرایان اسلامی به استان «کابو دلگاو» که عمدتا مسلمانان این کشور را در خود جا داده است، اکنون جولانگاهی است برای برای جذب نیرو، تسلیح و آموزش آنان در راستای شورش و خونریزی.

براین منطق نیزنه تنها شاهد دخالت های رژیم آخوندی، بلکه همکاری آشکار خامنه ای با «خلافت داعش» در این کشور بحران زده می باشیم. دیکتاتوری ولی فقیه اکنون با ارسال سلاح و مهمات، تلاش دارد تا از این «نمد» برای خود «کلاهی» دوخته و بدین سان به مانند تجربیات در لبنان، یمن، عراق و افغانستان، بخش هایی از موزامبیک را به میدان شاخ و شانه کشی تروریستی تبدیل نماید.

پیشتر نیز دولت کنیا از دستگیری دو تروریست رژیم آخوندی بدلیل «قاچاق سلاح و مواد منفجره» خبر داده بود. دوایر امنیتی این کشور در این رابطه اعلام کرده اند: «از بازجویی از این دو ایرانی، پلیس ضد تروریست کنیا موفق شد که دو کیسه حاوی ۱۵ کیلو گرم مواد شییمایی را که می تواند در ساختن مواد منجره مورد استفاده قرار گیرد، کشف کند». (سایت بین المللی رادیو فرانسه )

همچنین دادستانی موزامبیک نیز تاکید کرده است که «این ۱۲ ایرانی متهم به عضویت در یک سازمان تروریستی هستند و در مسیر تحویل اسلحه‌های خودکار کلاشنیکف، مسلسل، اسلحه ساچمه‌زنی، تپانچه، مهمات، سرنیزه، و دوربین به شورشیان مرتبط با گروه «دولت اسلامی» یا داعش بودند».