تروریسم ولایت - دیپلماسی در جعبه پیتزا


قریب یک هفته به آغاز محاکمه اسدالله اسدی، دیپلمات تروریست رژیم آخوندی، بدلیل آمریت و عاملیت در ترور نافرجام علیه گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس و از جمله شخص خانم مریم رجوی باقی نمانده است.

تمامی شواهد و قرائن پس از قریب دوسال بازپرسی و تحقیق سخن از آن دارند که اولا ولی فقیه زهر خورده و طلسم شکسته به همراه دولت شیخ حسن روحانی در پشت این طرح ترورستی قرار دارند و در ثانی وزارتخارجه به سرکردگی محمد جواد ظریف، به همراه وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران مسئولیت اجرایی نمودن عملیات را بعهده داشته اند.

این حقیقت را در دو فاکتور، نخست وضعیت حقوقی اسدالله اسدی بعنوان «دبیر سوم سفارت» رژیم در اتریش و دیگری عضویت وی در سپاه پاسداران می توان رویت نمود.
دراین رابطه دادستان بلژیک بصراحت تاکید کرده است: «نقشه حمله به نام رژیم ایران و تحت رهبری آن شکل گرفت. این مسأله به ابتکار شخصی اسدی نبود».

همچنین روزنامه ساندی تایمز (۲۴ آبان ۱۳۹۹) در رابطه با وضعیت حقوقی اسدی می نویسد: «اسدی، دبیر سوم سفارت رژیم ایران در وین، هم‌چنین افسر وزارت اطلاعات و امنیت است و در بخش امنیت داخلی مشغول به کار است، که اتحادیه اروپا آن را یک سازمان تروریستی می‌داند - و به این ترتیب به تأکید رائس، «فرمانده عملیاتی" مأموریت بود». (سایت مجاهدین خلق ۲۵ آبان ۱۳۹۹)

در فردای قیام های مردمی در دیماه ۹۶ که رژیم آخووندی با هردو باند غالب و مغلوب ، ضربه ای کلان از مردم و مقاومت ایران دریافت کردند ، خامنه ای طرح حمله تروریستی علیه مقاومت ایران را با هدف حذف گسترده رهبران سیاسی سازمان مجاهدین خلق در دستور قرارداد.

براین اساس شیخ حسن روحانی بعنوان رئیس شورای امنیت ملی حکومت در یک برنامه ریزی و هماهنگی میان وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و وزارتخارجه این عملیات تروریستی را طراحی و دستور اجرای آن را صادر نمود.

همچنین این گزارش در ادامه قدری به عمق طرح تروریستی رفته و می افزاید: اسدی « بمب را در چمدان خود حمل کرده است، چمدانی که از آنجا که او یک دیپلمات بود، از جستجو معاف می‌شد.
شش روز بعد در پیتزاهات لوکزامبورگ، اسدی بمب حاوی بیش از ۱پوند تری اکسید تری استون، ماده منفجره قدرتمند محبوب تروریست‌ها - زیرا کشف آن دشوار است - را تحویل داد. او هم‌چنین به زوج مزبور ۱۱۷۱۰یورو به‌عنوان پرداخت - یا پیش‌پرداخت - برای این عمل داد».

مجموعه اعترافات دو تروریست دیگر بازداشت شده در این رابطه و نیز داده های تحقیقات اکنون هیچ شکی باقی نگذاشته اند که خامنه ای با این طرح تروریستی قصد راه انداختن حمام خون دیگری را در خاک اروپا داشت.
پیشتر نیز خبرگزاری رویتر (نهم اکتبر۲۰۲۰) در گزارشی تاکید کرده بود که اسدی در جریان بازجویی در ۱۲ مارس سال جاری ، کشور بلژیک را تهدید تروریستی کرده است.
وی از جمله گفته است که گروهای تروریستی دست نشانده رژیم آخوندی «بلژیک را زیر نظر دارند و چنانچه حکمی نامطلوب علیه او صادر شود، دست به اقدام خواهند زد».