اسدالله اسدی ـ ضرورت لیست گذاری وزارت اطلاعات


صبح امروز دومین جلسه دادگاه علیه اسدالله اسدی، دبیر سوم سفارت رژیم آخوندی که با نیم کیلو مواد منفجره در لوکزامبورگ دستگیر شده بود، آغاز گردید.

رژیم آخوندی که اکنون در تله «عدالت» قرارگرفته، برای مخدوش نمودن طرح تروریستی علیه گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس و نقش اسدالله اسدی در این رابطه، تلاش زیادی بخرج داده است ک نمونه آن عدم همکاری اسدی با مقاقمات قضائی و حضور در دادگاه می باشد. پیشتر مقاومت ایران اطلاع داده بود که وی «بدستور وزارتخارجه» از حضور در جلسات دادگاه خودداری کرده است.

همچنین تمامی داده های دادستانی و وجود شهادت های مختلف در این روند، تماما دال بر نقش مستقیم اسدی در این طرح تروریستی را دارند. یکی از تاکتیک های سوخته خامنه ای برای بدر بردن این دیپلمات – تروریست، تاکید حکومت بر «مصونیت دیپلماتیک» اسدی می باشد، امری که نه تنها از سوی دولت اتریش، بلکه فراتر از آن طی دو روند قضائی در آلمان و بلژیک نیز مورد تحقیق قرارگرفته و رد شده است.

این حربه سوخته بدان معنا است که اجازه بدهید تا دیپلمات های رژیم آخوندی در سراسر دنیا با چمدان بمب و مسلسل دست به ترور و قتل عام مردم بیگناه بزنند و سپس بدلیل داشن مصونیت دیپلماتیک از پیگیری های قضائی در امان بمانند!!.
هچنین همزمان با آغاز دور دوم محاکمه اسدی، جوامع ایرانی در اروپا در یک نامه سرگشاده از دول اروپایی خواستار آن گردیده اند تا «تمامیت وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران» را بعنوان موجودیت های تروریستی در لیست گذاری کرده و «ماموران اطلاعات، نیروی تروریستی قدس و مزدوران آنها» را در کشورهای مختلف اروپایی مورد محاکمه ، مجازات و اخراج قرار دهند.

مضافا براین وضعیت نیز باید به جابجائی و عضوگیری رژیم آخوندی از طریق افراد «دو تابعیتی» اشاره نمود. بسیاری از مزدوران رژیم که اکنون در پوش «انجمن های» بظاهر فرهنگی، تجاری و یا حقوق بشری! فعالیت می کنند، از جمله کانال های اطلاعاتی، تعقیب و حتی عملیاتی علیه ایرانیان، پناهندگان و اعضآئ مقاومت ایران می باشند.

براین اساس «سلب تابعت» این افراد که براحتی به ایران تردد و از سوی وزارت اطلاعات و یا نیروی تروریستی قدس مورد «آموزش» و سپس مورد «حمایت های مالی» قرار می گیرند، از جمله دیگر خواسته های ایرانیان در اروپا می باشد.

واقعیت در این رابطه آن است که رژیم آخوندی در سایه ویروس مخرب «مماشات»، دست به تشکیل هسته‌های خفته طی سالیان گذشته زده است همچنین راه‌اندازی تیم‌های ترور در بسیاری از کشورها از جمله آلبانی، هلند، دانمارک، سوئد، نروژ، اتریش و بلژیک طی این مدت، بهترین ادله براین ابعاد سیاست های مخرب و تروریستی رژیم آخوندی می باشند. دراین رابطه روزنامه فیگارو چاپ پاریس از جمله تاکید کرده است: «جرج هانری بوتیته، یکی از وکلای بلژیکی مدافع شورای ملی مقاومت و حامیان آن، در کنار ویلیام بوردون فرانسوی، اعلام کردند: "ما با تروریسم اثبات شده دولتی روبرو هستیم"».