جعل مفتضح نامه به نام خانم رجوی توسط اطلاعات آخوندها

جعل مفتضح نامه به نام خانم رجوی توسط اطلاعات آخوندها
و زنجیره ابلهانه جعلیات مکمل به اسم مقام آمریکایی و اسم خبرنگار واشنگتن پست
بی اعتنایی رسانه ها و نهایتا بازنشخوار جعلیات و دروغ ها توسط خبرگزاری نیروی تروریستی قدس

در حالیکه دیکتاتوری مذهبی و تروریستی حاکم بر ایران، از دادگاه و عواقب محاکمه دیپلمات تروریست بمب گذار و مزدوران جنایتکار در بلژیک وحشت زده است،‌ بار دیگر ماشین سایبری و دستگاه جعل و پخش اطلاعات دروغ از سوی اطلاعات و سپاه ولایت فقیه علیه مقاومت ایران به کار افتاد. اما این بار هم وقتی کسی خریدار نشد، دست از پا دراز تر به باز نشخوار توسط خبرگزاری نیروی تروریستی قدس متوسل شد تا همان اراجیف را به نقل از منابع آمریکایی بازتاب بدهد!

۱- در روز ۲ آذر (۲۲ نوامبر ۲۰۲۰) سایبری رژیم در یک حساب توییتری قلابی به اسم استیون بردبری معاون وزارت ترابری آمریکا به درج یک نامه مجعول به نام خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران مبادرت کرد. سایبری رژیم در این حساب که بصورت @steven۱bradbury نوشته شده، عدد ۱ بین دو جزء اسم اضافه کرده بود تا از تعرض معاون وزیر یا توئیتر مصون بماند.


۲- این حساب جعلی صبح روز ۳ آذر ازسوی دفتر وزارتخانه و دستیاران آقای استیون بردبری مورد اعتراض قرار گرفت و توییتر، قبل از ظهر همان روز در یاداشتی به دفتر وزیر ترابری آمریکا ضمن تشکر اطلاع داد که ما این حساب را بررسی و آنرا حذف کردیم. اسناد مربوط به شکایت وزارت ترابری به این حساب جعلی و پاسخ توئیتر به این شکایت و بسته شدن آن بخاطر جعلی بودن آن با جزئیات در اختیار مقاومت ایران قرار گرفته و قابل انتشار است.
۳- حذف این حساب توییتری محاسبات ابلهانه اطلاعات آخوندی را که انتظار داشت این توییت در آمریکا با انعکاس گسترده مواجه شود، بر هم زد. به همین خاطر روز ۴ آذر برای رفع و رجوع این رسوایی، به یک اقدام فضاحت بار دیگر روی آورد و به جعل مقاله ای بنام خانم یگانه تربتی خبرنگار واشنگتن پست در بلاگ مدیوم پرداخت و ضمن کلیشه کردن همان نامه مجعول منتسب به خانم رجوی نوشت «توییتر حساب استیون برادبری، مشاور کل وزارت ترابری آمریکا را بعد از درج پیامهای تبریک به ترامپ بخاطر پیروزی در انتخابات معلق کرد». مقاله ای که خانم تربتی نوشت: «این مقاله توسط من نوشته نشده است».
۴- سپس خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) در روز ۱۰ آذر، با دروغ و فضیحت ادعا کرد: «توئیتر، حساب ”استیون بردبری” مشاور عمومی وزارت حمل و نقل آمریکا را به حالت تعلیق درآورد، این اقدام پس از آن صورت گرفت که وی پیام افرادی از جمله سرکرده گروهک تروریستی منافقین را منتشر کرد» و افزود «استیون بردبری که از مدافعان سرسخت ترامپ در انتخابات مناقشه برانگیز ریاست‌جمهوری آمریکا بود، توئیت‌هایی منتشر کرد که حاوی پیام تبریک افرادی بود که معتقدند در انتخابات تقلب صورت گرفته و برنده واقعی دونالد ترامپ است».
۵- سایبری آخوندها با ناشیگری ابلهانه، نامه جعلی منتسب به خانم رجوی را روی سربرگی از شورای ملی مقاومت به چاپ رسانده که هرگز توسط خانم رجوی مورد استفاده قرار نگرفته است. مجعول بودن این نامه همچنین از نحوه نگارش و محتویات آن به خوبی پیداست و هر کس که کمترین آشنایی با فرهنگ و ادبیات مقاومت ایران و پیام ها و سخنرانی های خانم رجوی داشته باشد درمی باید که این نامه در کارگاه نمدمالی و سایبری آخوندها سرهم بندی شده و به خیال خود میخواسته است بین دمکراتها و مقاومت ایران تضاد کار کند.
۶- این اولین بار نیست که رژیم در مانده آخوندها به چنین تشبثات رسوا و ناشیانه ای مبادرت می کند. رژیم در ۲۶ تیر ۹۸ با استفاده از توییت جعلی بنام سرکنسول فرانسه در بیت المقدس از «سفر خانم مریم رجوی به اسرائیل» خبر داد. متعاقباً وزارتخارجه فرانسه «حساب توییتری قلابی از سوی سرکنسول فرانسه در بیت المقدس» را تکذیب و اعلام کرد: «سرکنسول فرانسه در بیت المقدس آقای پیر کوشار سوژه یک دزدی هویت در شبکه اجتماعی توییتر واقع شده است».

 
۷- رژیم همچنین در ۸ آبان ۹۸ به انتشار ۶ توییت جعلی دیگر بنام الکسیس کوهلر رئیس دفتر ریاست جمهوری فرانسه علیه مجاهدین مبادرت کرد و وقتی کسی در فرانسه خریدار نشد، سایبری گشتاپوی دینی از طریق مأموران پیشانی سیاه (مسعود خدابنده و سیامک نادری) به بازتاب همان توییت مجعول مبادرت کرد و نوشت: «رئیس دفتر ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد که مجاهدین خلق بزودی از فرانسه اخراج میشوند»! در این نقطه دیگر صبر کاخ الیزه بسر رسید و اعلام کرد «این حساب توئیتری (الکسیس کوهلر) نیست. از سوی دیگر او حساب توئیتر ندارد».
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم بار دیگر بر ضرورت کوتاه کردن دست رژیم آخوندی از شبکه‌های اجتماعی تاکید می‌کند. ماشین سایبری سپاه و اطلاعات آخوندها از این امکانات فقط برای انتشار اطلاعات گمراه کننده، اخبار دروغ، شیطان‌سازی علیه مخالفان و هموار کردن راه برای اقدامات تروریستی استفاده می‌کند.


شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم
۱۷ آذر ۱۳۹۹ (۷ دسامبر ۲۰۲۰)