ویروس خامنه ای - شتاب دادن به ساخت بمب اتم



داده‌های بین المللی طی هفته‌های اخیر سخن از آن دارند که دیکتاتوری ولی فقیه به پروژه ساخت و تولید سلاح اتمی شتاب داده است.

این واقعیات در حالی است که همزمان گزارشاتی از پنهانکاری های عامدانه رژیم آخوندی در زمینه پروژه‌های اتمی نیز صورت گرفته است. بکار گیری سانتیرفیوژ ای مدل آی آر ام ۲ و راه اندازی آبشارهای غنی سازی با سرعت بالا برای رسیدن به سقف ۲۰ درصد، افزایش ۱۲ برابری اورانیم غنی شده تنها بخش کوچکی از فعالیت های مخرب رژیم اخوندی می باشند.
همچنین روزنامه نیویورک تایمز (۱۹ آذر ۱۳۹۹) در گزارشی، ضمن انتشار تصاویر ماهواره ای از سایت نطنز از جمله نوشته است: «تصاویر ماهواره‌یی نشان می‌دهد رژیم ایران تأسیسات کلیدی سایت نطنز را زیرزمینی می‌کند».

این گزارش (سایت مجاهدین خلق ۲۰ آذر ۱۳۹۹) در ادامه می افزاید: «جفری لوئیس، یک متخصص کنترل تسلیحات گفت: «احتمالاً این تأسیسات جدید دارای امنیت بسا بالاتری برای سوار کردن سانتریفیوژها است که در محلی دور افتاده قرار دارد و یک کوه روی آن است که آنرا از حملهٔ هوایی مصون می‌دارد».

ترجمان این جملات بدان معنا است که خامنه ای در هراس از تبعات بین المللی دست به «زیر زیرزمینی» نمودن، سانتریفیوژهای مدل بالا زده است. این پنهانکاری در منطق خود بهترین ادله بر آن است که وی تلاش دارد تا استمرار پروژه های اتمی در راستای دستیابی به سلاح هسته ای را از دید جهانیان مخفی نگهدارد. چنین وضعیتی نیز برای پروژه های موشکی رژیم در دستور کار سپاه پاسداران قرار گرفته است.

دراین رابطه نیز دوایر اطلاعاتی غرب، متن نوار صوتی از پاسدار فخری زاده را منتشر نموده اند که در آن وی بصراحت از درخواست بودجه برای ساخت حداقل «۵ بمب اتم» سخن به میان آورده است.
ابعاد این بحران بحدی است که اکنون دبیر کل ملل متحد نیز خواستار آن گردیده تا رژیم اخوندی بر فعالیت های مخرب خود ترمز بزند. آنتونیو گوترش در سخنانی از دیکتاتوری ولی فقیه خواستار «بازگشت به برجام» گردیده است.

همچنین خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به نقل از منابع سازمان ملل نوشته است: «گوترش، دبیر کل ملل متحد اطلاعاتی دریافت کرده که یک نهاد تحت تحریم شیرفلکه، وسایل الکترونیکی و تجهیزات اندازه گیری قابل استفاده در آزمایش سوخت مایع موشک های بالستیک و وسایل پرتاب فضایی به ایران ارسال کرده است».
این اقدامات ضد توافق اتمی از سوی رژیم آخوندی در حالی است که خامنه ای همواره بر حفظ برجام تاکید مینماید. بدین سان مشخص می شود که رژیم آخوندی توافق اتمی را صرفا برای ادامه مقاصد شوم اتمی خود مورد استفاده ابزاری قرار می دهد تا در سایه آن بتواند هرچه سریعتر به سلاح هسته ای دست یابد.

ابعاد بحران بحدی است که رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز به رژیم آخوندی هشدار داده که «ایران نباید تهدیدهای خود را در خصوص غنی‌سازی و توقف بازرسی‌های آژانس عملی کند، زیرا بیش‌از‌پیش از تعهدات خود به برجام منحرف خواهد شد. ما می‌بایست در قبال آنچه که در حال وقوع است با جهان خیلی صریح باشیم».
.