چرا خامنه ای از خرید واکسن طفره می‌رود؟



بازی با جان انسان ها بویژه از فردای شیوع پاندمی کرونا به یکی از سیاست های راهبردی رژیم آخوندی تبدیل شده است.

براین اساس مشاهده می شود که چگونه دیکتاتوری مذهبی عامدانه میلیون ها خانوار ایرانی را به میدان مملو از مین کرونا گسیل نموده و با رشد فقر و فلاکت تلاش دارد تا ضمن درگیر نمودن جامعه با تبعات آن، از خیزیش های عمومی ممانعت بعمل آورد.

تازه ترین نمونه برای ادامه این سیاست مخرب و ضد انسانی را بخوبی می توان در واقعیتی بنام «خرید واکسن» رویت نمود. در حالیکه هشتک «واکسن بخرید» در شبکه های اجتماعی به یکی از مهم ترین ترند در رابطه با مسائل ایران تبدیل شده و بیان کننده واقعیتی بنام عمق تنفر مردم از ترفند های رژیم آخوندی می باشد، اما دولت شیخ حسن همچنان در حال دست به دست کردن و تعلل در خرید واکسن از کشورهای اروپایی و یا ایالات متحده است.

این وضعیت در حالی است که متولیان رژیم به مردم عامدانه آدرس های غلط می دهند. نمونتا سخنان مطهری، معاون اسبق مجلس رژیم که موضوع خری واکسن را به «اف ای تی اف» ربط داده و یا ضد و نقیض گویی های شیخ حسن روحانی و عدم اختصاص بودجه ، تماما در این چارچوب قراردارند.
وی از جمله در جلسه هئیت دولت در روز چهارشنبه یکبار دیگر بر «تولید واکسن» در داخل کشور تاکید کرد و افزود: ««دربارهٔ کرونا هیچ نگرانی برای آینده، چه برای تولید واکسن و چه برای تهیه واکسن نداریم و بانک مرکزی و وزارت بهداشت در این مورد برنامه‌ریزی‌هایی کرده‌اند»!!

در این واقعیت نیز که اساسا زیر بناهای دارویی و پزشکی کشور در رژیم آخوندی توان تولید و تهیه واکسن کرونا را ندارند ، هیج ناظر و کارشناسی برای آن شک و تردید بخود راه نمی دهد.
ظاهرا رژیم آخوندی می خواهد با «هک کردن» اطلاعات از کنسرن های دارویی مانند بایون تک و فایزر که روز گذشته از سوی هکرهای رژیم و پاره ای از کشورهای دیگر همزمان بوقوع پیوسته است، دست به تولید نمونه های کپی برداری شده از واکسن کرونا بزند.

اما ابعاد تاثیرات فشارهای اجتماعی بر رژیم آخوندی بحدی است که خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، تسنیم ( ۴ دیماه ۱۳۹۹) در گزارشی ضمن اعتراف به آن می نویسد: «حامیان تصویب لوایح مرتبط با اف ای تی اف تاکید خاصی داشته و دارند تا مسائل مختلف کشور را به آن گره بزنند و موضوع بازهم به اسم رمزی برای جریان ضدانقلاب و برخی عوامل داخلی تبدیل شده است، اما این بار با یک دوگانه جدید؛ "دوگانه سلامت و بیماری" ابزار آن نیز هشتگ واکسن بخرید در توییتر است».

همچنین دروغگویی های عامدانه سران رژیم در حالی است که اساسا خرید دارو، نیازهای پزشکی و یا خرید اقلامی مانند واکسن شامل تحریم ها نبوده و برای نمونه دولت آمریکا بکرات دست همکاری بسوی رژیم آخوندی در این زمینه را دراز کرده ، امری که همواره از سوی خامنه ای رد شده است.
بدین سان مشخص می شود که مشکل خرید واکسن در دیدگاه های شخص ولی فقیه نهفته، بطوریکه وی تلاش دارد تا ضمن بازی با جان میلیون هموطن دیگر، موضوع را کاملا سیاسی نموده و بدین سان هرچه بیشتر جامعه را با تبعات کرونا درگیر نماید.