ویروس ولایت - صدور تروریسم در آستانه سال نو میلادی


تنها چند ساعت مانده به آغاز سال جدید میلادی، دیکتاتوری آخوندی دست به صدور ترور و بلوا به کشورهای همسایه و اسلامی زد.

شلیک چند موشک کروز به فرودگاه عدن با هدف از میان برداشتن دولت قانونی این کشور که از سوی جامعه بین الملل مورد حمایت قرار گرفته، به یقین نشانه ای از این واقعیت است که خامنه ای هیچگونه سر سازش، صلح و حسن همجواری با کشورهای منطقه ای را ندارد.
 
دراین رابطه خبرگزاری آلمان (۳۱دسامبر ۲۰۲۰) در گزارشی ضمن اذعان به ابعاد تروریسم آخوندی از جمله گزارش کرد: «نخست‌وزیر یمن گفت، تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که شورشیان حوثی مسئول این حملات هستند. او هم‌چنین گفت گزارش‌های اطلاعاتی حاکی از آن است که حمله به فرودگاه عدن را برخی از کارشناسان ایرانی در ماه‌های گذشته تدارک دیده بودند».

طی هفته های گذشته بسیاری از دوایر اطلاعاتی از احتمال بروز حملات تروریستی از سوی رژیم آخوندی، آنهم در آستانه سالروز به هلاکت رسیدن پاسدار کودک کش، قاسم سلیمانی، خبرداده بودند. آماده باش نیروهای آمریکا در منطقه و به پرواز در آمدن هواپیماهای بمب افکن در آسمان خلیج فارس، تماما هشداری به رژیم آخوندی برای هرگونه عمل تروریستی، بویژه در عراق بوده است.

اما از آنجائیکه خامنه ای به تبعات ناشی از هر اقوام تروریستی علیه نیروهای آمریکا در منطقه واقف است، منطقا بسراغ یکی از کشورهای دیگر منطقه رفته است.
اینبار قرعه بنام «یمن» افتاد که قریب ۱۲ سال است درگیر آشوب و جنگ های نیابتی می باشد.
براین اساس باید به نیاز شدید ولی فقیه برای روحیه دادن به نیروهای زهوار دررفته حکومت اشاره نمود که طی یکسال گذشته با وعده و وعید برای عمل تلافی جویانه دست به سر شده اند، به «اوجب واجبات» رژیم آخوندی تبدیل شده گردیده است.

همچنین روند تحولات سیاسی در یمن سخن از شکست رژیم آخوندی به تصرف در آوردن بخش هایی از این کشور را دارند. توافق اخیر میان گروه های متخاصم که سرانجام به تشکیل دولت ائتلافی تبدیل گردید، آینه تمام قدی از شکست خامنه ای در پیشبرد سیاست های مخرب اش را دارند.
پاسخ ولی فقیه نیز به این شکست نیز، همان افزایش اعمال تروریستی با شلیک موشک و انفجار بمب برای برهم زدن چشم انداز صلح در یمن می باشد.

وزارتخارجه آمریکا در بیانیه ای ضمن محکوم نمودن اعمال تروریستی رژیم آخوندی تاکید کرده است: «همزمانی این حمله با ورود مقامات دولت جدید یمن، بار دیگر نیت بد کسانی را که قصد بی‌ثبات کردن یمن را دارند، نشان داد.
وزارت خارجه آمریکا در بخش دیگری از این بیانیه می‌گوید: «چنین حملاتی، تلاش‌ها برای برقراری صلح پایداری که یمنی‌ها شایسته آن هستند را تضعیف یا متوقف نخواهد کرد. چنین حملاتی، تلاش‌ها برای برقراری صلح پایداری که یمنی‌ها شایسته آن هستند را تضعیف یا متوقف نخواهد کرد».
 
به یقین شلیک این حجم از موشک که تماما از طریق درآمدهای ملی ما ایرانیان هزینه شده و در پشت آن سپاه پاسداران قرار گرفته، ادله ای بر دخالت های آشکار رژیم در کشورهای منطقه ای است.
این گزارش در ادامه می افزاید: «نخست‌وزیر یمن در کنفرانس خبری کوتاه خود در روز پنجشنبه اعلام کرد که انفجار ناشی از شلیک ۴ موشک بالستیک به فرودگاه عدن بوده است. به گفته او این چهار موشک از سوی شورشیان حوثی مورد حمایت ایران شلیک شده بود».