ویروس ولایت - دزدی دریایی با هدف باجگیری



به یقین یکی از سیاست های راه بردی در دیکتاتوری ولی فقیه «دزدی دریایی» با هدف باز نمودن تنگناهای سیاسی و مالی می باشد.

تازه ترین نمونه این سیاست مخرب را می توان در «ربودن یک نفتکش» در آبهای بین المللی تنگه هرمز جستجو نمود.
خبرگزاری رویتر با اشاره به این دزدی دریایی ، از جمله می نویسد: «رژیم [ایران] همچنان به تهدید حقوق و آزادی تردد دریایی در خلیج فارس به عنوان بخشی از تلاش آشکار برای اخاذی از جامعه بین‌المللی به منظور کاستن از فشار تحریم‌ها ادامه می‌دهد».

ترجمان این جملات بدان معنا است که رژیم آخوندی تلاش دارد تا با گروگانگیری و ربودن نفتکش ها به آزاد شدن دلارهای بلوکه شده خود دست یابد. در این راستا ربودن این نفتکش با پرچم کره جنوبی اکنون آزمایشی برای این سیاست مخرب می باشد، زیرا براساس داده های حکومتی، این کشور حداقل «۹ و نیم میلیارد» از دلارهای رژیم آخوندی را بدلیل تحریم ها هچنان بلوکه کرده است.

دراین رابطه خبرگزاری حکومتی ایرنا ( ۱۶ دیماه ۱۳۹۹) در گزارشی اعتراف کرده است: «از شهریور سال ۱۳۹۸، حدود ۳ تریلیون وون، پول ایران در یک بانک کره جنوبی مسدود شده است. این پول توسط شعبه بانک ملت ایران در سئول واریز شده است».
گزارش در ادامه می افزاید: «علاوه بر این ۳ تریلیون وون، حدود ۷ میلیارد دلار پول نفت ایران در دو بانک کره جنوبی به نام های بانک صنعتی کره و ووری بانک مسدود شده است».

همچنین در هراس از تبعات بین المللی این ماجراجویی، سخنگوی وزارتخارجه رژیم که اکنون به «متولی» اصلی ماله کشی برای سیاست های مخرب آخوندی تبدیل شده است ، در سخنانی ، این دزدی دریایی را به مسائل «محیط زیستی» و «آلودگی» نسبت داده و بدین سان تلاش نموده تا افکار عمومی را نسبت به ربودن این نفتکش منحرف نماید.
وی از جمله می گوید: «موضوع کاملا فنی است و کشتی به دلیل آلوده کردن دریا و با حکم قضایی، برای رسیدگی به تخلف به ساحل هدایت شده است. جمهوری اسلامی ایران هم مانند سایر کشورها نسبت به تخلفات مشابه و بویژه آلوده کردن محیط زیست دریایی حساسیت دارد، لذا در چارچوب قوانین با آن برخورد می کند».

به یقین این سخنان ترجمان عمق دجالگری های رژیمی است که خود اکنون به یکی از منابع آلودگی و تخریب محیط زیست در ایران تبدیل شده است. براین اساس شاهد هستیم که چگونه مردم دردمند ایران ، اکنون نه تنها «نان ندارند » بلکه بدلیل سیاست های مخرب آخوندی «هوا » نیز برای تنفش نداشته و بدین سان سالانه میلین ها ایرانی به انواع و اقسام بیماری ها مبتلا می گردند.

به موازات این واقعیات نیز باید به محموله این کشتی که «قریب ۷ و نیم» تن اتانول می باشد، اشاره نمود. براین اساس میتوان پیش بینی نمود که دیکتاتوری ولی فقیه با «ضبط» این محموله عظیم که نه تنها دارای مصارف صنعتی و پزشکی است، بلکه بدلیل کیفیت و سوخت نسبتاً خوب، در نظر دارد تا آن را برای راه اندازی انواع «موتورها » مورد استفاده قراردهد.