فرمان خامنه ای - روحانی مسئول اجرای به کشتن دادن مردم


یک روز پس از آنکه خامنه ای طلسم شکسته در تقابل با خواست عمومی مبنی بر ضرورت لزوم خرید واکسن، فرمان عدم ورود واکسن ها ی معتبر خارجی را صادر نمود، شیخ حسن روحانی نیز به نیابت از قوه مجری، بدروغ مدعی گردید که «شرکتهای خارجی می‌خواستند واکسن‌هایی را به ما بدهند که روی مردم ایران آزمایش شود، وزارت بهداشت مانع شد».!!

این سخنان در حالی بیان می شود که دو تولید کننده بزرگ واکسن های خارجی، آزمایشات مقدماتی را طی ماه های گذشته بروی شهروندان خود انجام داده اند.
براین اساس طی سه دوره آزمایشی هرکدام بالغ بر بیش از «۴۰ هزار نفر» را واکسینه و پس از مطالعات بالینی، تولید انبوه را صادر نموده اند.
همچنین این واکسن ها که از سوی سازمان بهداشت جهانی و عطف به آخرین داده های پزشکی مجوز تولید گرفته اند، اکنون در بخش بزرگی از جهان دست به دست شده و بدین سان تنها طی هفته نخست میلیون ها انسان واکسیناتسیون شده اند.

تازه ترین داده های دو شرکت معروف بایون تک و فایزر سخن از آن دارند که هزینه خرید هر دوز این واکسن ها تنها معادل «۱۲ دلار» و معادل انگلیس آن ۳ دلار ارزان تر بوده که با یک حساب سرانگشتی و برای جمعیت ۸۰ میلیونی ایران، النهایه به سقف یک میلیارد دلار نیز نخواهد رسید.

علیه این فرمان ضد انسانی از سوی خامنه ای که با بازتاب تنفر و افزایش لعن و نفرین علیه رژیم آخوندی روبرو گردیده، آقای مسعود رجوی بدرستی براین واقعیت که «خامنه‌ای کرونا را با کلان تلفات انسانی برای حفظ رژیم در برابر خطر قیام و سرنگونی، نعمت و فرصت می‌داند» تاکید کرده اند.

براین اساس روشن می گردد که متولی اجرایی نمودن این سیاست ضد ملی و ضد مردمی ، شخصی بجز شیخ حسن روحانی نمی باشد. وی در ادامه به دروغ درمانی حکومت اینگونه ادامه می دهد: «شرکتهایی بودند که به ما پیشنهاد دادند و یکسری کشورها هم قبول کردند، اما این واکسن را می‌خواستند روی مردم ما آزمایش کنند که ما نپذیرفتیم».

این سخنان در حالی است که دیگر محصولات دارویی شرکت آمریکایی فایزر و همچنین داروهای انگلیسی اکنون در بازارهای ایران بوفور یافت و مورد استفاده در مانی قرار می گیرند.
همچنین این سری از دروغگویی های عامدانه در حالی است که میلیون ایرانی دردمند در شبکه های اجتماعی از واکسینه شدن سران رژیم با محصولات دو شرکت نامبرده خبرداده و در این رابطه حضور خامنه ای بدون ماسک در مراسم به گور سپردن آخوند مصباح یزدی را ادله ای بر آن می دانند.
ابعاد فضاحت فرمان ولی فقیه بحدی است که مدیر اجرایی برنامه فوریت‌های سلامت سازمان بهداشت جهانی، ضمن به چالش کشیدن نیان پلید آخوندی گفته است: «این سازمان بارها تاکید کرده که کرونا را سیاسی نکنید و حالا هم می‌گوید لطفا ماجرای واکسن را سیاسی نکنید».