ویروس خامنه ای - پیام رسان سیگنال هنوز نیامده، سانسور شد!



طی روزهای اخیر شاهد استقبال میلیون ها کاربرایرانی از پیام رسان جدیدی بنام «سیگنال» بوده ایم.

روی آوردن مردم و بویژه جوانان به این پیام رسان که در فردای مجموعه ای از مشکلات و تغییرات کاربری در میان رقبای آن، مورد توجه افکار عمومی جهان و بویژه ایرانیان قرارگرفت، تا بدانجا بوده است که تنها طی چند روز از راه اندازی آن ، قریب ۸ میلیون نفر به کاربران این پیام رسان افزون شده است.
 تازه ترین آمارها از سوی مدیران این شرکت اینترنتی سخن از «رشد ۴۲۰۰ درصدی» کاربران تنها طی هفته گذشته را داشته و بدین سان به رقیبی جدی برای دیگر پیام رسان ها تبدیل گردیده است.

بخش بزرگی ازاین استقبال کم سابقه مربوط به ایرانیان می گردد که همواره به دنبال راهی برای دستیابی به اخبار و اطلاعات آزاد و بدون سانسور می باشند. دراین راستا و به ماند همیشه شاهد وحشت و هراس رژیم آخوندی از روی آوری مردم به این پیام رسان نوظهور می باشیم.

به یقین هراس آخوند ها از روی آوردن مردم به این شبکه پیام رسانی که به گفته مسئولان آن، شبکه ای «بدون سانسور» و با هدف «مبارزه با هرنوع فیلترینگ» می باشد، بحدی است که عمده ترین ارگان سانسور اینترنتی در رژیم آخوندی یعنی «کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه» ، از حذف این پیام رسان در فروشگاه های آنلاین خبرداده است.

این اقدام سرکوبگرانه ترجمان این واقعیت است که به چه میزان دیکتاتوری ولی فقیه از نشرآزاد اندیشه و خبر، آنهم بدون هرگونه دستکاری و یا سانسور وحشت دارد. سیاست کلی رژیم آخوندی نیز در این رابطه نخست «چک و چانه زنی» با مدیران چنین پیام رسان هایی با هدف کشاندن «سرورهای» آن به ایران و سپس تحت کنترل گرفتن تمامی «آمد و شد»های اینترنتی می باشد.

در گذشته نیز دیکتاتوری سرکوبگر ولی فقیه بدلیل وجود سیاست مماشات، به این خواسته خود تا حدی جامع عمل پوشاند و با کشاند چندین سرور، تواست تا بسیاری از کاربران و فعالان در شبکه های اجتماعی و اینترنتی را سرکوب و دستگیر نماید.

همچنین باید اضافه نمود، درحالیکه بسیاری از مقامات رژیم آخوندی از جمله شخص ولی فقیه، بدون هرگونه محدودیتی از مضایای شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توئیتر و یا تلگرام برخودار می باشند، میلیون ها کاربر ایرانی با اعمال شدید ترین سانسور، فیلترینگ و یا هزینه های سرسام آور برای دستیابی به شبکه های جهانی روبرو هستند.
دستکاری عامدانه در پهنای باند به موازات راه اندازی سیستم شنود، هک کردن تلفن های همراه و یا پخش انواع ویروس مخرب بخش دیگری از اقدامات راهبردی نظام آخوندی برای مهار جامعه دردمند ایران می باشد.

دراین رابطه یک نماینده حکومتی نیز به هنگام استیضاح جهرمی، وزیر ارتباطات حکومت در تابستان گذشته، شبکه پیام رسان «تلگرام» را ««قتلگاه» دانسته و از جمله گفته است: «بیش از ۵۰ درصد ترافیک داده‌های کل کشور به شبکه اجتماعی اینستاگرام اختصاص دارد».

وی سپس موضوعی بنام پیام رسان های خارجی را «امنیتی» اعلام کرده و خواهان برخورد دولت شیخ حسن با آن گریده است.
وی همچنین اعتراف کرده است: «فضای مجازی با سرعت اینترنت یک اتوبان امن برای حمله ضد انقلاب و دشمنان انقلاب را تا عمق ایران اسلامی به وجود آورد که بسیاری از جوانان ما در این اتوبان کشته یا مجروح شده‌اند». (خبرگزاری حکومتی مهر ۱ تیر ۱۳۹۹)