رژیم آخوندی - دور زدن تحریم ها با ارسال محموله های نفتی به ونزوئلا!


همزمان با افزایش اعمال مخرب تروریستی و شلیک موشک از سوی دیکتاتوری ولی فقیه به کشورهای همسایه و اسلامی، اکنون داده های بین المللی سخن از دور زدن عامدانه تحریم‌های نفتی از سوی رژیم آخوندی را دارند.

بنابراین گزارش رژیم آخوندی زیر چشمان جامعه بین المللی محموله ای مرکب از ۴۴ میلیون لیتر بنزین را به ونزوئلا منتقل کرده است. این نقل و انتقالات غیر قانونی در حالی است که عطف به تحریم‌های نفتی و مالی، دیکتاتوری ولی فقیه برای انتقال هرگونه محموله ای نیاز به مجوز های بین‌المللی می باشد.

دراین رابطه شرکت تانکرترکرز که مسئولیت کنترل و نظارت بر محموله‌های نفتی در جهان را دارد، در توئیتی ازجمله نوشت: «محموله‌ای بالغ بر ۴۴ میلیون لیتر بنزین به طور مخفیانه به ال پالیتو ارسال شده است.»

به یقین دور زدن تحریم‌ها از سوی رژیم آخوندی نخست با هدف آزمایش طرف های مقابل بویژه دولت جدید در کاخ سفید انجام گرفته است. همچنین از داده های پیشین نیز میدانیم که دیکتاتوری ولی فقیه با ارسال چنین محموله های غیر قانونی تلاش دارد تا به «دلارهای نفتی» و یا «محموله های طلا» دست یافته و بدین سان بحران‌های مالی حکومت را ترمیم نماید.

مشکل اصلی جامعه جهانی با رژیم آخوندی برسر دلارهای حاصله از مجموعه صادرات نفتی می باشد، زیرا درآمدهای حاصله نه تنها صرف مردم ایران و راه اندازی اقتصاد و تولید بشدت ضربه خورده کشور نمی شود، بلکه بخش بزرگی از آن همواره برای صدور بنیادگرایی، تروریسم، برنامه های موشکی و ساخت سلاح اتمی هزینه می گردند.

یک نمونه این وضعیت بحرانی همان ارسال صندوق های دلار به عراق و یا ترکیه می باشد که از سوی مرزبانان این دو کشور ضبط و اخبار و اطلاعات مربوط به آن به بیرون درز پیدا کرده اند.
همچنین چمدان های مملو از دلار از سوی نیروی تروریستی قدس برای مثال به نیروهای دست نشانده رژیم در لبنان و یا به جهاد اسلامی طی ماه های اخیر، در صدر اخبار رسانه های بین المللی قرار گرفته است.

همچنین در ماه ژوئیه ۲۰۲۰ نیز یک کشتی ارسالی از سوی رژیم آخوندی بنام «گلستان » که با محموله بظاهر «مواد غذایی» در بند های نزوئلا لنگر انداخته بود، در بازگشت صدهاتن «محموله پودر آلومینیوم» که تماما مصارف برای ساخت بمب اتمی را دارد، ردیابی شده بود.
بدین سان مشخص می شود که نیات رزیم آخوندی با دور زدن تحریم ها تماما در چارچوب ادامه سیاست های مخرب فوق الذکر می باشد.

این اقدامات مخرب در حالی است که ایالات متحده پیشتر فروش نفت به دیکتاتوری ولی فقیه و ونزوئلا را تحریم نموده و طی ماه‌های گذشته دو محموله نفتی معادل تقریبی سه و نیم ملیون بشکه نفت رژیم ایران که راهی این کشور بوده را توقیف کرده است.