علیرضا گلیپور زندانی سیاسی هوادار مجاهدین خلق هنگام انتقال به بیمارستان با نیروی های امنیتی درگیر شد

بنا به گزارشهای دریافتی صبح روز سه شنبه ۱ تیر ماه زندانی سیاسی علیرضا گلیپور که به رغم وضعیت وخیم جسمی، دهمین روز اعتصاب غذا و داروی خود را پشت سر می گذارد، به دنبال وخامت حالش به بیمارستان منتقل شد.

این زندانی سیاسی هنگام اعزام به بیمارستان در اعتراض به ترتیبات شدید امنیتی، با دژخیمان حفاظت اطلاعات زندان درگیر شده است.
دژخیمان زندان در واکنش به اعتراض علیرضا گلیپور این زندانی هوادار مجاهدین خلق ایران، تمامی تخت و سایل این زندانی سیاسی را به صورت غیر عادی بازرسی کردند.
خاطرنشان می شود دو روز پیش نیز علیرضا گلیپور در وضعیت اعتصاب غذا مورد ضرب و شتم از طرف بازجویان وزارت بدنام اطلاعات آخوندی، جهت گرفتن مصاحبه و ابراز ندامت قرار گرفت، که دچار خونریزی شدید از ناحیه بینی گردید. وی بر اثر ضرب وشتم در بازجوییها و اعتصاب غذا دچار ضایعاتی در ناحیه عمل خود و ریه شده است.
گفته می شود تمام این فشارها از طرف مزدوری به نام مرادی است که نقش مستقیم برای فشار به زندانیان سیاسی داشته و او تمامی دستورات نیروهای امنیتی سپاه و وزارت اطلاعات را به اجرا میگذارد.
بیدادگاه رژیم، زندانی سیاسی علیرضا گلی پور، زندانی سیاسی۳۰ساله را به اتهام توهین به ولی‌فقیه رژیم و هواداری از سازمان مجاهدین خلق و اتهام واهی جاسوسی به ۳۹ سال حبس محکوم کرد که حکم وی بر مبنای ماده ١٣٤ تجمیع جرایم به ١٥ سال تبدیل شد.
وی که دانشجوی مخابرات و کارمند وزارت ارتباطات و از بازداشت‌شدگان قیام ۸۸ بود، بار دیگر در مهر ۹۱ بازداشت شد. د‌ژخیمان او را پس از ماهها شکنجه و نگهداری در سلولهای انفرادی، به بند مجرمان عادی در زندان اوین منتقل کرده و توسط باندهای مافیایی رژیم مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرد.
علیرضا گلی‌پور به‌رغم ابتلا به تومور سرطانی و عفونت شدید ریه، بیماری قلبی و خونریزی شدید بینی و با وجود گواهی پزشکان مبنی بر 'عدم تحمل کیفر' از مراقبتهای پزشکی ضروری محروم است و از نظر جسمی در وضعیت وخیمی قرار دارد. زجرکش کردن زندانیان سیاسی روش شناخته شده این رژیم است.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران ۳۰ اردیبهشت طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد: “مقاومت ایران عموم مراجع بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر به‌ویژه کمیسر عالی حقوق‌بشر، گزارشگر شکنجه و سایر مجازاتهای وحشیانه و غیرانسانی، گزارشگر حقوق انسانها در بهره‌گیری از بالاترین استانداردهای سلامت جسمی و روانی، گروه کار بازداشتهای خودسرانه و گزارشگر ویژه وضعیت حقوق‌بشر در ایران را به محکوم کردن این حکم ظالمانه و اقدامی فوری برای آزادی بی‌قید و شرط او فراخواند
علیرضا گلیپور روز یکشنبه ۲۳ خرداد طی پیامی از زندان اوین، بر ادامه مبارزه با رژیم آخوندی تا پای جان تأکید کرد. در قسمتی از این پیام بر تغییر رژیم پلید آخوندی تأکید کرده و نوشته است، هیأت حاکمه در ایران جلوی این تغییر را فقط با فضای امنیتی و رفتار دیکتاتوری گرفته و دیر یا زود مجبور است که تسلیم حق شود و ریشه باطلشان برچیده خواهد شد. من به‌عنوان یک سرباز کوچک این ملت و در حالیکه به‌تازگی به سی و نه سال و نه ماه حبس و ۱۷۴ ضربه شلاق فقط برای بیان حقیقت و افشای دزدی و پست فطرتی آقایان و آقازادگانشان محکوم شده‌ام به شما عزیزانم و برادران و خواهرانم متعهد می‌شوم که تا پای جان بر سر مواضع و رسیدن به این تغییر ایستاده‌ام و نوید این را می‌دهم که لحظه آزادی همه ملت ایران نزدیک است و بدانید که زندانیان سیاسی تا پای جان برای رسیدن به آزادی ملت ایران ایستاده‌اند» .