همبستگی بین‌المللی با گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

الکساندرا مندس - نماینده پارلمان فدرال کانادا از حزب حاکم لیبرال
به شورای ملی مقاومت ایران و رئیس‌جمهور منتخب آن خانم رجوی به‌خاطر برنامة ده ماده‌یی‌اش که تغییر واقعی را به ایران می‌آورد تبریک می‌گویم و امیدواریم ایران بار دیگر جای خود را در صحنة بین‌المللی پیدا کند.

به عنوان یک زن، برایم دلگرم‌کننده است که برابری جنسیتی و جدایی دین از دولت، سنگ بنای این برنامه است که نمونه‌یی برای همه کشورهای منطقه به‌شمار می‌رود. امسال در حالی که ما صد و پنجاهمین سال تأسیس کانادا را جشن می‌گیریم، بر ارزش‌هایی که برای همة ما بسیار عزیز هستند، تأکید می‌کنیم. خواستة شما برای همین ارزش‌ها در گردهمایی اول ژوئیة شما در پاریس، آرزویی است که من از صمیم قلب از آن حمایت می‌کنم. باشد که بهترین گردهمایی را داشته باشید.

دکتر قاضی تیسیر تمیمی (فلسطین)
در ماه مبارک رمضان، ما بر همبستگی بین انقلاب فلسطین که برای آزادی فلسطین تلاش می‌کند، با مقاومت ایران به رهبری خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیدة مقاومت برای آزادی مردم ایران از رژیم ولایت فقیه، تأکید می‌کنیم. رژیمی که تروریسم را به همة نقاط منطقه صادر میکند، به سوریه و یمن و عراق و لبنان و دیگر خلق‌های منطقه. موفقیت انقلاب ایران و آزادی تهران از دست باند گمراه رژیم ولایت فقیه، حتماً منجر به آزادی بیت‌المقدس و هم‌چنین آزادی دمشق از دست رژیم استبدادی بشار اسد خواهد شد. حمایت توده‌های مردم ایران و کشورهای دیگر از گردهمایی سالانة مقاومت ایران در اول ژوئیه آینده در پاریس، حمایت از مقاومت ایران و حمایت از همة انقلابهای عربی و مردمی است که برای آزادی میهنشان از دست رژیم‌های استبدادی و دیکتاتوری تلاش می‌کنند. با تشکر و خداوند به شما خیر و برکت بدهد.

کریسیتان سیمرمن - رئیس دفتر حقوق بشر و امور اقلیت‌ها در برلین
من عضو هیأت‌رئیسة کمیتة آلمانی همبستگی برای یک ایران آزاد هستم، گردهمایی بزرگ پاریس (در اول ژوئیه) یک برنامة بی‌نظیر است و دو هدف را دنبال می‌کند:
هدف اول، این یک برنامة بزرگ برای دفاع از آزادی و دموکراسی است و هدف دوم این که یک تظاهرات بزرگ است که به براندازی رژیم ایران فراخوان می‌دهد.
جامعة بین المللی و عموم شهروندان آزاد در حال حاضر اتفاق نظر دارند که رژیم ایران حکومتی است که صلح جهانی را به مخاطره انداخته است. نه تنها در ایران حقوق بشر را نقض و پایمال می‌کند، بلکه در کشورهای همسایه و کل جهان هم باعث نا امنی است و تروریسم را به‌لحاظ مالی تأمین می‌کند. هر روز کشورهای بیشتر و رهبران و حامیان دموکراسی بیشتری به این نتیجه می‌رسند که این رژیم باید سرانجام سرنگون شود. ایران شایستة آزادی و دموکراسی است و این در گردهمایی پاریس به خوبی نشان داده خواهد شد. گردهمایی بزرگ پاریس که سالانه برگزار می‌شود و یک تظاهرات عالی است، به ما و به هر کس که در آن مشارکت می‌کند نشان خواهد داد، یک جنبش و یک مقاومت وجود دارد که قوی و سازمان‌یافته است و پتانسیل برقراری یک ایران آزاد را دارد. هر کس که در آن مشارکت کند، نه تنها همبستگی خود را با این افراد و جنبش نشان می‌دهد، بلکه خودش هم جزیی از این جنبش می‌شود و به‌عنوان یک حامی دموکراسی در برقراری یک ایران آزاد نقش ایفا می‌کند.
شما در این گردهمایی افراد بی‌شماری را ملاقات خواهید کرد؛ صدها تن از سیاستمداران برجسته که همگی در یک امر هم‌نظر هستند و آن این است که ایران باید آزاد شود و ضروری است که ما یک جنبش قوی برای آزادی و دموکراسی داشته باشیم.