اهدای بیانیه شخصیتهای آمریکایی به مریم رجوی در گردهمایی پاریس

درگردهمایی بزرگ مقاومت ایران رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک بیانیه شخصیتهای آمریکایی را به رئیس جمهور برگزیدة مقاومت ایران تقدیم کرد.

رودی جولیانی گفت: من افتخار می کنم این بیانیه را به یک بانوی بزرگ ارائه بدهم. یک بانوی شگفتی آور. بیانیه ای که برای رئیس جمهور آمریکا هم ارسال شده است.این را به یک زنی ارائه میدهم که برای من یک قهرمان است. خانم مریم رجوی. من بخشهایی از این بیانیه را با کلمات خودم میگویم. خامنه ای باید برود. باید از ایران اخراج شود. دیگر بس است. حکومت آخوندی که کارش را به نابودی همسایگانش  اختصاص داده باید برود..  من خیلی سرخورده هستم که دولت من به شما وعده داد که ساکنان اشرف و لیبرتی را حفاظت کند. اما اسم یک قتلگاه را را کمپ لیبرتی گذاشتند.
وی خطاب به ساکنان لیبرتی گفت: امیدتان را حفظ کنید. ما به سختی کار می کنیم تا حفاظت شما تأمین شود. شما کرامت خود را با وطن پرستی خودتان حفظ کردهاید. شما با مبارزة خود نشان دادهاید که شخصیت واقعی مردم ایران چگونه است. من به شما تضمین میدهم وقتی که آخوندها و خامنه ای سقوط کنند همانطور که دیوار برلین سقوط کرد، یک ایران آزاد و دموکراتیک برپا خواهد شد.