صالح القلاب: خامنه ای باید درک کند تمام حکومتش آسیب پذیر است

روزنامه الشرق‌الأوسط  ۲۶ شهریور در مقاله‌یی به قلم صالح القلاب وزیر تبلیغات پیشین اردن نسبت به توسعه طلبی های رژیم آخوندی در منطقه هشدار داد و نوشت: «ولی فقیه باید درک کند تمام حکومتش آسیب پذیر است».

در قسمتی از این مقاله آمده است: «اکنون رژیم ایران تلاش میکنند که اشغال اسکان دادن فرقه ای خود، در سوریه یعنی قلب تپنده اعراب را تکمیل کنند و این بعد از اشغال عراق توسط آنها و اشغال کرانه های جنوبی بیروت و بخش دیگری از لبنان صورت میگیرد. اما این افراد باید درک کنند که قوم ”یأجوج و مأجوج ”بی گمان بسوی آنها در حرکت است و اگر بتوانند دسیسه کرده یا برای نابودی مقاومت مردم سوریه توطئه ای کنند از آن گریزی نخواهند داشت... . اما اولا اعتقاد ما به خدا و ثانیا به این مردم بزرگ, ما را بر این باور استوار میسازد که این توطئه ها مطلقا محقق نخواهد شد و آنها بی شک خوار و ذلیل خواهند شد...
در قسمت دیگری از این مقاله آمده است: «رژیم ایران چه بسا برخی دست آوردهای تاکتیکی و آنی در این لحظه تاریخی بیمارگونه در عراق یا سوریه و یا دیگر کشورهای عربی داشته باشد اما به رغم این, ولی فقیه باید درک کند که تمام حکومتش آسیب پذیر است و این اتفاقاتی که در برخی از کشورهای منطقه رخ میدهد به مثابه ”شوخی کوچک” در مقابل آنچیزی است که کشورش که دارای اقوام و ملیتهای زیادی است, در انتظار آن است. کشوری که شروع به مواجه شدن با انقلاب های مسلحانه کرده است … و … به اپوزیسیون جدی ایران که مجاهدین خلق آنرا رهبری و نمایندگی میکنند منتقل خواهد شد.