انتشار تصاویر مریم رجوی در دانشگاه و سراسیمگی در کشتی توفان زده نظام ولایت فقیه

انتشار تصویر رئیس جمهور برگزیده مقاومت در دانشگاه نظام بحران زده ولایت فقیه را مثل کشتی درهم شکسته یی که با توفانی ناگهانی روبه روشود، دچار بی تعادلی و ترس و سراسیمگی کرده است.

ازیک سو شاهد عربده کشیهای سرکوبگرانه مهره های خامنه ای در مجلس رژیم و پلمب کردن انجمن فارغ التحصیلان و جمع آوری ویژه نامه آنها توسط عوامل امنیتی و پاسداران نظام ولایت فقیه و مقامات فرمایشی و بسیجی در دانشگاه هستیم و ازسوی دیگر شاهد ترس و نگرانی از همزمان این رخداد با شروع سال تحصیلی و بالاگرفتن جنبش دادخواهی و اثبات مظلومیت مجاهدین و برملاشدن وحشیگری خمینی جلاد در قتل عام ۳۰هزار شهید سربدار راه آزادی که اغلب آنها دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاههای کشور بوده اند.
در این میان، انتشار تصاویر متعدد مریم رجوی در ابعاد گسترده درسایتها و رسانه های تحت سانسور داخل کشور، شور و شوق جوانان و مشتاقان آزادی و دموکراسی و حقوق بشر را در پی داشته و به ویژه جوانان به اشکال مختلف این تصاویر را از رسانه ها برداشته و نگهداری و توزیع و بازتکثیر می کنند و همین امر ترس و نگرانی در کشتی توفان زده ولایت خامنه ای را مضاعف کرده است.
مهره های رژیم و رسانه های حکومتی همچنان از درج عکس مریم رجوی در هفتمین ویژه نامه فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف سوز و گداز می کنند و از همزمانی آن با جنبش دادخواهی، تحت عنوان «کلید خوردن مجدد تطهیر مجاهدین»، یاد می کنند و نسبت به تاثیرات آن بر جامعه به ستوه آمده از فساد و سرکوب و دزدی آخوندها و پاسداران، و به ویژه از تاثیرات آن بر دانشجویان و جوانان و دانش آموزان، ابراز وحشت می کنند.

به دنبال مطالب ترس آلود مشرق نیوز 14 مهر 95، هشدارها و ابرازنگرانهای مقامها و رسانه های حکومتی رو به افزایش است . مشرق نیوز نوشته بود، «دانشگاه شریف در اقدامی عجیب عکس مریم رجوی را در ویژه نامه فارغ التحصیلان منتشر کرد! این درحالی است که دانشگاه‌ها در ابتدای سال تحصیلی‌ خود پذیرای دانشجویان جدیدالورود هستند و چنین رویه‌ای ممکن است زمینه فتنه و آشوب را در فضای علمی کشور فراهم می‌سازد»،.
مشرق نیوز: 14 مهر 95

از جمله، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد رژیم در گفتگو با خبرگزاری سپاه پاسداران درباره درج عکس مریم رجوی در نشریه فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف گفت:
کانون فارغ‎التحصیلان این دانشگاه عکس مریم رجوی را به عنوان یکی از افتخارات دانشگاه مطرح کرده است, به نظر می‎رسد کسانی که دست‎اندرکار هستند, بی حساب تیری در تاریکی رها نکردند بلکه می‎خواستند حساسیت در جامعه را بسنجند و مظلوم‎نمایی مجاهدین را نشان دهند, برخی در کشور می‎خواهند اهداف خودشان را آرام آرام پیش ببرند و اگر موضع‎گیری در قبال چنین رفتارهایی نشود خط سیر ادامه دارد.
خبرگزاری فارس: 15 مهر 95

    هادی قاسمی مدیرعامل خبرگزاری بسیج دانشجویی رژیم موسوم به ایسنا در گفت‌وگو با خبرگزاری حکومتی میزان در 14 مهر 95، گفت: متأسفانه درگذشته هم نمونه‌های دیگری از این موضوعات به اشکال مختلف وجود داشته است و ما باید به دنبال علت اصلی این اقدامات بگردیم.» «این موضوعات زمانی به وجود می‌آیند که کسانی احساس می‌کنند زمینه‌ای فراهم‌شده که از طریق آن می‌توانند نظرات خود را ارائه دهند؛ باید ببینیم در سیستم وزارت علوم و نظام آموزش عالی ما چه شرایطی باعث زمینه‌چینی این قبیل کارها شده است. ... عده‌ای می‌خواهند فضای دانشگاهی ما را ظرفیت سنجی کنند وزیر علوم پاسخ دهد در سالی که منتج به انتخابات ریاست جمهوری است چرا در دانشگاه کشور چهره مجاهدین تطهیر می‌شود.
خبرگزاری میزان: 14 مهر 95

    یک رسانه حکومتی با تیتر «پروژه جدید برای تطهیر مجاهدین کلید خورده است» نوشت: عکس مریم رجوی، در ویژه‌نامه جشن فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف به‌عنوان یکی از دانشجویان سابق و از افتخارات این دانشگاه! آمده است ... واقعاً مشکل کجاست؟ هویت ملی بانیان این‌گونه کارها مسخ‌شده، غیرت انقلابی و دینی‌شان بربادرفته و یا می‌خواهند پز روشنفکری بدهند؟! دستگاه اطلاعاتی به موضوع انتشار عکس (مریم رجوی) در ویژه‌نامه فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف ورود کرده است. ... پروژه جدید برای تطهیر مجاهدین کلید خورده و برای ایجاد ذهنیتی وارونه از مجاهدین در نگاه و تحلیل نسل‌های جدید جامعه ایران برنامه‌ریزی مفصل دارند. امیدواریم که این‌گونه کارهای صورت گرفته یک "خطا" باشد و نه یک"خط".
منبع: گام نیوز: 14 مهر 95
شمار دیگری از رسانه حکومتی نیز با انتشار مجدد مطالب منابع وابسته به ارگانهای امنیتی نظام نوشته اند: در اقدامی تأمل‌برانگیز نام و عکس مریم رجوی،، در ویژه‌نامه جشن فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف به‌عنوان یکی از دانشجویان سابق و از افتخارات این دانشگاه به چاپ رسید!....

سایت شهدای ایران: 14 مهر 95 و مسیر آنلاین: 15 مهر 95
رسانه حکومتی ایران خبر در 14 مهر 95 با درج دو عکس دیگر از مریم رجوی نوشته است:
یک منبع آگاه در دانشگاه شریف گفت: چاپ عکس مریم رجوی در ویژه‌نامه فارغ‌التحصیلان این دانشگاه اشتباهی سهوی بود. افراد چاپ کننده ویژه‌نامه دچار خطا شده‌اند و بدون هیچ قصد قبلی عکس منتشرشده است. در حال حاضر مرکز چاپ کننده این ویژه‌نامه (وابسته به دانشگاه) با دستور مقامات دانشگاه پلمب‌شده است و دیگر اجازه فعالیت ندارد.
ایران خبر: 14 مهر 95
سایت خبری ولایت در 14 مهر 95 نوشت: دانشگاه‌های صنعتی کشور در اقدامی جالب با تبلیغ مجاهدین از دانشجویان جدیدالورود استقبال کردند که مشخص نیست با این اوضاع آینده این سال تحصیلی و دانشجویان به چه مسیری گرایش خواهد یافت.
سایت ولایت: 14 مهر 95


شمار دیگری از مهره های رژیم وحشت و هراس رژیم آخوندی را از درج عکس مریم رجوی و تاثیرات این چنین برملا کردند:
    سجاد ریحانی یکی از سرکردگان بسیج رژیم در دانشگاهها به رسانه های حکومتی گفت: تصویر مریم رجوی ... در نشریه مربوط به انجمن فارغ‌التحصیلان به‌عنوان فارغ‌التحصیل درج‌شده است. ... این موضوعات یک‌بار در انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران یک‌بار در دانشگاه شریف دیده می‌شود که نباید به‌راحتی از کنار آن عبور کرد.
    به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، علی امینی از سرکردگان بسیج دانشجویی رژیم در دانشگاه صنعتی شریف گفت: این موضوع (انتشار عکس مریم رجوی) به‌زودی با همکاری سازمان‌های اطلاعاتی موردبررسی قرار خواهد گرفت.
منبع: خبرگزاری تسنیم: 14 مهر 95
    داود محمدی نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری حکومتی میزان، با اشاره به چاپ تصویر مریم رجوی گفت: قطعاً در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این موضوع دنبال می‌شود. اطمینان دارم که شخص وزیر با این اقدام صورت گرفته قطعاً مخالف است. مطمئناً با افرادی که این اقدام را به‌صورت عمدی و یا سهوی انجام داده‌اند باید برخورد لازم انجام شود.
خبرگزاری میزان: 14 مهر 95