نمایشگاه دادخواهی قتل عام ۶۷ در هامبورگ

هواداران و حامیان سازمان مجاهدین خلق ایران و ایرانیان آزاده در مرکز شهر هامبورگ نمایشگاهی از اسناد و تصاویر زندانیان مجاهد که در سال ۶۷ بفرمان خمینی جلاد قتل عام شدند و ۲۴ شهید قهرمان مجاهد خلق که در ۷ آبان۹۴ در موشک باران لیبرتی به شهادت رسیدند برگزار کردند.

گروههای زیادی از شهروندان آلمانی از این نمایشگاه دیدار کردند و جنایت بزرگ رژیم آخوندی علیه مردم ایران را محکوم کردند.

در این نمایشگاه علاوه بر دو تن از خانواده شهیدان قتل عام سال ۶۷، نمایندگان انجمن ایرانیان هوادار مجاهدین در هامبورگ، و انجمن های زنان و جوانان و انجمن دوستی ایران و سوریه و انجمن علیه شکنجه و اعدام سخنرانی کردند و گوشه هایی از حنایات رژیم حاکم بر میهن را بازگو کرده و فعالیت های خود را در راستای مبارزه برای آزادی ایران و جنایات رژیم علیه مردم بیدفاع سوریه توضیح دادند.

نمایشگاه دادخواهی قتل عام ۶۷ در هامبورگ

فردین ماهوتچیان از انجمن هوادران مجاهدین در شهر هامبورگ طی سخنانی گفت:
درتابستان ۶۷ خمینی دجال عزم جز م کرده بود که کار مقاومت و مخالفان اصلی خودش را یکسره کند و شروع به کشتار دسته جمعی مبارزین و مجاهدین در زندانها کرد. وی بااشاره به سخنان آقای منتظری به هیات مرگ خمینی که پس از ۲۸ سال بار دیگر این جنایت علیه بشریت را در معرض افکار عمومی قرار داد، گفت پیام خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران برای دادخواهی خون شهیدان، بر عهده هر ایرانی آزاده می گذارد که با فعالیت های خود، مقامات این رژیم جنایتکار را به پای میز محاکمه بکشانند. ما همگی عزم جزم کرده ایم که در این جنبش دادخواهی با حد اکثر توان، به یاری خانم مریم رجوی بشتابیم.
در قسمتی دیگر از این نمایشگاه جنایت ضدبشری رژیم و مقاومت سرفراز مردم ایران، متین دوست محمدی از انجمن جوانان هامبورگ طی سخنان کوتاهی به یکی از جنایتهای رژیم ایران اشاره کرد و گفت:‌ طبق قانون ملاها در ایران دختران از نه سال و پسران از پانزده سال میتوانند محاکمه و مجازات بشوند. طبق گزارش عفو بین الملل در ایران کودکان قبل از رسیدن به سن قانونی محاکمه میشوند و حکم مرگ میگیرند و تعداد این کودکان در سال گذشته به ٤٩ نفر میرسد.


سخنران بعدی خانم معصومه غلامی خواهر 4 شهید مجاهد خلق بودوی گفت:‌
من معصومه هستم خواهر احمد غلامی ، برادرم 13 ساله بود بعد از 30 خرداد سال 1360 دستگیر شدو به 7 سال زندان محکوم شداکثر اوقات در سلولهای انفرادی بود. سه سال در انفرادی گوهر دشت بوداکثر اوقات ملاقاتی نداشت پاسدارها برای فشار بیشتر به او، حتی در سلول را زمان تقسیم غذا باز نمیکردند تا او هیچکس از جمله روی کریه آنها نبیند و از زیر در به او غذا میدادند. او با جورابش  و مقداری نخ برای خودش توپی درست کرده بودتا در سلول کوچک ازحرکت نماند و ورزش میکرد. او را در آذر ماه ۱۳۶۷ وقتی که تنها مدت کوتاهی به پایان زندانش باقی مانده بود چندماه پس از شروع قتل عام زندانیان سیاسی بفرمان خمینی جلاد، به اوین بردند  ودر یک بیدادگاه به او میگویند تو منافقی یا مجاهدی؟ احمد روی میز دادگاه میکوبد و میگوید من مجاهد خلقم و میخواهم بروم پهلوی یارانم....
به مادرم گفته بودند بیا آن تیرهایی را که ما به او زده ایم پولش را بدهید تا ما خاکش را به شما نشان بدهیم.مادرم درجواب میگوید سنگ سیاه ارزانی خودتان من سری را که درراه خدا دادم پس نمیگیرم برای همین ما  نه مزارش را میدانیم کجاست ونه ساکی از او بما دادند. فقط  چند نامه کوتاه از او  داشتیم، آنهم فقط سه خط میتوانستند بنویسند و میدادند به ما و ما باید همان نامه را بر میگرداندیم.

خانم غلامی افزود:‌ من از سازمانهای بین المللی میخواهم که این جانیان و دجالان را پای میز محاکمه بکشانند..... باید کاری کنیم که این جانیان به پای میز محاکمه کشیده شوند.خانم غلامی آنگاه وصیت نامه مجاهدشهید احمد غلامی را قرائت کرد:
وصیت نامه مجاهد شهید احمد غلامی
از هابیل تا حسین و ازحسین تا مجاهدین
کاروان تکامل بدون وقفه عاشقانه و شتابان بسوی توحید ورهایی و یگانگی به پیش میرود هرچه میگذرد حرکت و مسیر این کاروان پیچیده ترو دشوارترمیگردد .راهنمایی این کاروان در هر مرحله ای از تکامل به عهده پدیده ای مشخص میباشد.که از سایر پدید ه ها متکامل تر میباشد. اکنون مشعل سرخ و پرچم خونین این کاروان در دست سازمانهای انقلابی و درراس همه آنها سازمان مجاهدین خلق ایران میباشد.راستی که چه رسالت بزرگی و جقدر شکوهمند.خدایا شکر که چنین رسالت بزرگی به مجاهدین بخشیده ای پس آنان را در به پایان رساندن این راه و رسالت بزرگ یاری کن خدایا شکر که بر من منت نهادی و مرا از مجاهدین قرار دادی و عشق خودت و خلقت را درقلبم نهادی . خدایا آتش این عشق را در سراسر وجودم فروزان گردان و به من توان و نیرو ببخشاو انیگزه ام را قوی گردان تا جان در بدن دارم به آرمان و ادامه راه مجاهدین وفادار واستوار بمانم...
آری باید با کاروان تکامل رفت برای رسیدن به رشد وآزادی باید مبارزه و فداکاری کرد مگر حیات و زنده ماندن جز این مفهومی دارد.نبردی مقدس پیگیر و بی امان برای آزادی و رهایی از استبداد و استعمار  و استثمار آنهایی که ازرفتن این راه سر باز زدند و تن به اسارت دادند نابود و هلاک گردیدند. این درس بزرگ تاریخ است امپریالیستها  و مرتجعین رو به زوال به خیال واهی خود میپندارند که میتوانند مانع حرکت و سد راه این کاروان عاشق و عاشق رهایی گردند و لی باید بدانند که سخت در اشتباهند.سیل خروشان این خلق قهرمان خوابهای عنکوتی آنار را همچون کف آب به کنار خواهد زد ،وبه راه خود ادامه خواهد داد تا قله فتح و پیروزی ادامه خواهند داد. بیچاره خمینی وخمینی پرستان که در مقابل نسل ایمان و مقاومت قرار گرفته ا ند و به خیال واهی و پوچ خود میخواهند جاودانه تاریخ باشند ولی باید بدانند.که سرنوشتی جز اجداد تاریخی  فرعون و فرعونیان را ندارند . این ولی باید بدانند که سرنوشتی جز سز نوشت اجداد تاریخی خود  این سنت خدا و قانون خدشه ناپد تاریخ و تکامل راست .و نیز نمیشود آنرا تغییر داد.
پر رهرو باد راه مجاهدین راه خدا و خلق ، راه رهایی وآزادی جاودانه باد خاطره پرشکوه شهدای خلق بخصوص شهدای به خون خفته مجاهدین خلق ایران . بر قرار باد جمهوری دموکراتیک اسلامی ایران
مرگ بر خمینی ، سلام بر مسعود. سلام بر موسی ، سلام بر خلق، سلام بر آزادی ،
2 مهر 1360
 خواهر 4 شهید مجاهد خلق همچنین شعری از مجاهدشهید محمد غلامی خواند که در عملیات کبیر فروغ جاویدان به شهادت رسیده است.
این نمایشگاه به مدت هفت ساعت در مرکز شهر هامبورگ برگزار شد.