فاکس نیوز: رژیم ایران در صدر لیست حامیان تروریسم است

فاکس نیوز:اکنون بزرگترین گروه اپوزیسیون ایران، کمپهای آموزشی سپاه پاسداران را افشا کرده که تروریستهای جدیدی را آموزش می‌دهند
مریم رجوی می گوید: سپاه پاسداران مسئولیت حمایت و شرکت در فعالیت‌های تروریستی در خارج از ایران  را بر عهده دارد


اطلاعات جدیدی که برای اولین‌بار امروز صبح در مورد سپاه پاسداران افشا شده، ممکن است بر اقدام دولت ترامپ برای لیست‌گذاری این گروه به‌عنوان یک سازمان تروریستی تأثیر بگذارد.

سپاه پاسداران تقریباً در تمامی جنبه‌های زندگی مردم ایران شرکت دارد و مسئول برنامة موشکی است. اطلاعات بیشتر در این زمینه را اریک شاون خبرنگار ارشد فاکس نیوز گزارش می‌کند:
اریک شاون: (رژیم) ایران تحت تحریم‌های آمریکا و در صدر لیست کشورهای حامی تروریسم است و به‌زودی ممکن است گام‌های بیشتری علیه (رژیم) تهران برداشته شود.
همان‌طور که گفتید دولت ترامپ در نظر دارد سپاه پاسداران (رژیم) ایران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی خارجی لیست‌گذاری کند، این در حالی است که بزرگترین گروه اپوزیسیون ایران کمپ‌های آموزشی را در ایران افشا کرده که تروریست‌های جدید را آموزش می‌دهند.
این گزارش که از طرف شورای ملی مقاومت ایران منتشر شده می‌گوید، سپاه پاسداران کمپ‌هایی را برای جنگجویان خارجی اداره می‌کند. اپوزیسیون می‌گوید، سپاه پاسداران در تلاش برای گسترش تهدید (رژیم) ایران، به نیروها آموزش تاکتیک‌های تروریستی می‌دهد، از جنگ شهری تا آموزش‌های موشکی.


مریم رجوی رهبر گروه اپوزیسیون از کاخ سفید خواست لیست‌گذاری را علیه سپاه پاسداران اعمال کند.
مریم رجوی: مردم ایران از لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران استقبال می‌کنند که مسئول هزاران اعدام سیاسی و شکنجه در زندان‌ها است. سپاه پاسداران هم‌چنین مسئولیت حمایت و شرکت در فعالیت‌های تروریستی در خارج از ایران را بر عهده دارد.