بسیج رژیم آخوندی برای توجیه قتل عام ۶۷: اگر با مجاهدین برخورد نمی‌شد کل ایران، اشرف شده بود

بحران نمایش انتخابات خلیفه ارتجاع بر اثر بالا گرفتن جنبش دادخواهی قتل عام 30000 زندانی سیاسی و نسل کشی مجاهدین توسط هیات مرگ خمینی و دژخیمانی مانند ابراهیم رئیسی و مصطفی پور محمدی، نفرت و انزجار عمومی از تمامیت نظام و نمایش رسوای غصب حاکمیت مردم تحت نام  انتخابات را برانگیخته و مخاصمات درونی رژیم را به طور فزاینده دامن زده است.

درجریان مخصمات درونی رژیم، شراکت جنایتکارانه سران و سرکردگان هر دو باندهای حاکمیت در این جنایت بزرگ علیه بشریت که عفو بین الملل نیز برضرورت محاکمه دست اندرکاران آن صرفنظر از مرور زمان تاکید کرده است، بیش از پیش برملامیشود و اطلاعات بیت خامنه ای همراه با سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس در شبکه های تحت امر تلویزیونی و خبرگزاریهای حکومتی به دست و پاافتاده اند و به طور روزمره به زوزه کشیدن از تخریب جلادان و شیادان دست اندر کار این قتل عام و به  توجیه تراشی برای آن می پردازند.
حکومت آخوندی درسالها و ماههای اخیر  به ویژه در آستانه نمایش انتخابات ، به مهندسی پرهزینه تبلیغاتی و ازطریق ساختن و  نمایش سریالها و فیلمهای تلویزیونی  علیه مجاهدین روی آورده و تلاش می کند با انبوه انبوه جعلیات و دروغپردازیها به خیال خام خود به  مقابله با روی آوردن جوانان به مجاهدین و گسترش پیام مقاومت اشرفیها در جامعه بپردازد. به خصوص که انتشار فایل صوتی منتظری، از زبان جانشین معزول  خمینی، به همه نشان داد که جنایت بزرگ قتل عام زندانیان سیاسی و فتوای نسل کشی مجاهدین به خاطر اعتقاداتشان، تاکجا ولایت فقیه را منفور مردم ایران کرده است.

به قطعاتی از یکی از نمایشهای تلویزیونی رژیم که تنها  نمونه یی از فیلمسازیها و  مهندسی پرهزینه  کلان  خامنه ای برای توجیه جنایت قتل عام سال ۶۷ است ، توجه فرمایید:

گوینده: موسی خیابانی در سال 1326 در تبریز بدنیا آمد او تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در تبریز گذراند و در رشته فیزیک دانشکده علوم دانشگاه تهران پذیرفته شد, خیابانی در دانشگاه با سازمان مجاهدین خلق آشنا شد و به آن پیوست [همراه با تصویر شهید موسی و برادر مسعود] , در اواخر خرداد 1349 بدستور سازمان او به همراه تعدادی از اعضاء ماموریت یافتند تا از طریق شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس به بیروت و اردن بروند و به پایگاههای سازمان الفتح وصل شوند.

موسی خیابانی پس از طی آموزشهای چریکی به کشور بازگشت اما در ضربه شهریور 1350 ساواک مجددا دستگیر و به حبس ابد محکوم شد, در تمام طول مدت زندان او از حامیان جدی مسعود رجوی و دست راست او تلقی میشد در سال 1354 هنگامی که روحانیون زندانی در بند یک اوین به نجاست مارکسیست ها فتوا دادند خیابانی با عصبانیت گفت ما احتیاج به شما روحانیون نداریم شما بودید که دنباله رو ما بودید الان هم شما هستید که باید بدنبال ما حرکت کنید.
مجاهدین خلق اکنون در چند پایتخت اروپایی و آمریکا پایگاه دارند و آزادانه فعالیت میکنند.
کشورهای غربی با دادن پناهندگی به رهبران این گروه آنان را حمایت میکند.
تعدادی از نمایندگان کنگره و مقامات سابق آمریکا در میتینگ های این گروه شرکت میکنند و در ازای دریافت پول آنها را طرفدار دمکراسی معرفی میکند.
کمیسیاریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد با چراغ سبز آمریکا در حال انتقال اعضای این فرقه خطرناک در پروسه ای به غرب است.
روزی طلب: ...
ببینید اگر با سازمان مجاهدین خلق برخورد نمیشد الان کل ایران پادگان اشرف بود.
روزی طلب: چنین گروهی اصلا زبان آدمیزاد حالیشون نمیشه که شما بخواهید با اینها ملاطفت کنید ملایمت کنید خب تصمیمات خوبی گرفته شد در نظام در کلان نظام که شر اینها را برای همیشه کندند از نظام میگند مرگ یکبار شیون یکبار بعد از عملیات مرصاد یک اقدامی شد که شر اینها برای همیشه.
مجری: به بهانه همین درباره مجموعه منافقین حرف میزنیم که سالهایی توی این مملکت کارهای عجیب و غریبی کردند و نمی تونم با اطمینان بگم که الان دیگه دسترسی ندارند و کاری صورت نمیدهند.
آقای افخمی من یادمه که حدود سال 80 توی تهران اینها هی میرفتند اینور و آنور با خمپاره میزدند جاهای مهمی رو بعضی وقتها میزدند که حالا ذکر شده درباره اش گفته شده مثلا نهادهای مهم و رسمی کشور رو میزدند بعد از ظهر فکس میفرستند روزنامه خبرش رو حالا با ادبیات خودشون و یکنفر زنگ میزد چک کنه ببینه فکس رسید از سوئد و اینها می فرستادند یک برگ بود میگفت ما فلان جا رو زدیم الان نزدیک مجلس رو تونستیم بزنیم یعنی اینقدر با راحتی و با میخواهم بگم با اعتماد به نفس نمی دونم درسته یا نه از این کارهای عجیب و غریب اینطوری ما سراغ داشتیم تا سال 80 لااقل... یا مثلا اون ماجرای عملیات مرصاد که شما اشاره کردید بالاخره یک فصلی است که اینها رسما آمدند وایستادند و مشغول جنگ و تصرف چند تا شهر و اینها شدند حالا بعد که ماجرا جمع شد و اون اعزامهای سراسری اتفاق افتاد پایان جنگ هم بود همه ول کرده بودند که جنگ داره تمام میشه
من فکر میکردم کسی که دهه 80 رفته تازه خودش رو یک جوری رسونده به اشرف عضو سازمان شده گول چی رو خورده؟ یعنی بنظر میآید که اینجور نباشه.
هیچی نداره نه پول داره نه شهرت داره نه به زندگی اش رسیده ولی واقعش اینه که اون مثل اینکه اصلا اونجور زندگی کردن رو بدش هم نمی آید یعنی اینکه تو اون سیستم اونطوری باشه.
مجری: وضعیت دسترسی احتمالی این جماعت توی دستگاه های فعلی کشور یا فضای عمومی کشور رو مختصر به ما بگید چه جوریه؟
روزی طلب: خب این رو باید کارشناس امنیتی بگند...
نفوذ از طریق سوار شدن بر گسل هائیکه افرادی اختلافاتی با نظام دارند گسل هایی با نظام دارند مثل ماجرای آقای منتظری که مستقیم نبود به قول حضرت امام میگه شما مملکت رو بعد از من به لیبرال ها و از طریق اونها به منافقین می دهید این حالا یک بحث خیلی مفصلی داره.
تلویزیون رژیم ۲۷ فروردین ۹۶