بیانیه اعتراض به حمایت بخش فارسی بی بی سی از شکنجه در ایران ـــــ با امضای این بیانیه به دفاع از آزادی و حقوق بشر و حمایت از زندانیان سیاسی در زندانهای ایران برخیزید

بیانیه اعتراض به حمایت بخش فارسی بی بی سی از شکنجه در ایران - مرداد 94 - اوت 2015

هموطنان و دوستان عزیز:

بخش فارسی تلویزیون بی بی سی اخیرا در برنامه یی به نام ”پرگار“ با به میدان آوردن سردژخیمان و شکنجه گران ساواک شاه و شیخ، شکنجه و شلاق زدن زندانیان سیاسی را توجیه نموده و به شستن دستان خون آلود شکنجه گران شاه و شیخ پرداخت

لینک برنامه پرگار درباره ساواک:

http://www.bbc.com/persian/tv/2011/04/000001_ptv_pargar

 

در اعتراض به اقدام ضد انسانی این بلندگوی استعماری که هدفش یاری رساندن به رژیم زهر خورده ولایت فقیه است، ایرانیان آزادیخواه که خواهان سرنگونی نظام منحوس ولایت هستند تصمیم گرفته اند بیانیه زیر را امضا ء کرده و برای دولت و پارلمان انگلیس ارسال کنند.

از کلیه ایرانیان آزاده و شریف دعوت میکنیم با امضای این بیانیه و شرکت در این کارزار سیاسی بدفاع از آزادی و حقوق بشر وحمایت از زندانیان سیاسی مقاوم درزندانهای ایران برخیزند.

 

بیانیه اعتراض به حمایت بخش فارسی بی بی سی از شکنجه در ایران

عالیجناب دیوید کامرون نخست وزیر انگلستان

بخش فارسی تلویزیون بی بی سی در تاریخ 20 و 27 ژوئیه 2015 در برنامه «پرگار» در دو قسمت به مدت حدود دو ساعت اقدام به پخش میزگردی درباره ساواک (سازمان امنیت مخوف دوران حکومت محمدرضا پهلوی درایران ) نمود. در این برنامه که مقارن با سالگرد قتل عام حدود سی هزار زندانی سیاسی در سال 1988 توسط فاشیسم مذهبی، تهیه و پخش شد، یکی از سر شکنجه گران ساواک شاه بنام احمد فراستی شرکت کرده و علنا به دفاع از شکنجه و شلاق زدن زندانیان سیاسی توسط ساواک شاه پرداخته و با وقاحت مدعی شد که شلاق زدن شکنجه محسوب نمیشود!! دو تن از همکاران و مأموران شناخته شده رژیم آخوندی بنام های عرفان قانعی فرد (که عکس او با فرمانده سابق و جنایتکار سپاه پاسداران ضمیمه است) و سعید شاهسوندی مهرة دیگر وزارت اطلاعات آخوندی در این برنامه شرکت داشتند.

این برنامه و بطور خاص اظهارات شکنجه گر مزبور نه تنها شستن دستان خونین شکنجه گران، بلکه مشروع کردن و ترویج شکنجه و دعوت آشکار به نقض حقوق بشر و سرکوب آزادی ها برای تحکیم دیکتاتوری است.

…………………………………

برای اطلاع از متن کامل بیانیه و امضای آن لطفا اینجا را کلیک کنید.

اسم و مشخصات شما پس از ورود در فرم ذیل متن بیانیه در اولین فرصت به ترتیب حروف الفبای نام فامیل در لیست امضا کنندگان بیانیه ثبت و متعاقبا اعلام میگردد.

برای مشاهده لیست کسانیکه تا کنون نامشان اعلام گردیده لطفا روی لینک زیر کلیک کنید:

امضا کنندگان بیانیه اعتراض به حمایت بخش فارسی بی بی سی از شکنجه در ایران