انتقال پیروزمند مجاهدان اشرفی- پیامهای تبریک اعضای شورای ملی مقاومت و شخصیتهای مبارز و پشتیبان جنبش مقاومت

اعضای شورای ملی مقاومت ایران در بیانیه سالگرد شورا در مرداد ماه ۱۳۹۵، در آستانه تکمیل انتقال مجاهدان اشرفی در درباره اهمیت آن تاکید کرده بودند: «انتقال گسترده جمعی و سازمانی آنها که اگر با امنیت انجام گیرد، بزرگترین پیروزی مقاومت ایران محسوب می شود که بخش مهمی از پیکره سازمانیافته آن ۱۴ سال در حبس خانگی و در محاصره و به طور مستمر در معرض بمباران و گلوله و در زیر تیغ و تبر و حملات موشکی قرار داشت».

پس از تکمیل این انتقال، شماری از اعضای شورا طی پیامهایی، این پیروزی بزرگ و شکست کامل توطئه های دشمن را تبریک گفتد و بار دیگر بر اهمیت آن تأکید کردند:

مسلم اسکندر فیلابی  مهین مشکین فام: این پیروزی بزرگ به آسانی بدست نیامد. در چهارده سال گذشته تلاشهای بی وقفه و خستگی ناپذیر خانم مریم رجوی و ایستادگی اشرفی ها و مبارزات هر روزه اشرف نشانها در سراسر جهان توطئه های رژیم خمینی جنایتکار و اربابان استعماری آنها را بهم ریخت.
در نهایت انسانیت بر وحشیگری، شرافت بر بیشرفی، مظلومیت بر ظلم و ستم، میهن دوستی بر وطن فروشی و قانون بر بی قانونی پیروز شد.
بی تردید این پیروزی تا آزادی در ایران و آرامش در منطقه پیش خواهد رفت.

رضا اولیا:‌ پیروزی بزرگ مقاومت و قهرمانان سازمان مجاهدین خلق ایران خجسته باد

حسین جهانسوز: به رغم تمام کار شکنی ها و دوز و کلک های رژیم جمهوری اسلامی برای جلوگیری از خروج مجاهدین از عراق، به کوری چشم دشمنان مقاومت، پروژه انتقال با موفقیت کامل انجام شد.
این پیروزی قدم بزرگ دیگری در راستای سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی است.

حسین سعیدیان: هزاران تبریک بمناسبت پیروزی پروژه انتقال رزمندگان آزادی از کمپ لیبرتی - مطمئنا مجاهدین با استفاده از حقوق، آزادی، و امتیازاتی که برای سالها از آنها دریغ شده بود جنگ صد برابر خود با فاشیسم مذهبی برای اسقرار صلح، آزادی، و دموکراسی در ایران را با موفقیت بیشتری پیش خواهند برد.

حمید رضا طاهرزاده: با درود و به کوری چشم دشمنان هزاران تبریک
مبارک باشد! ...این طلیعه آغاز پایان رژیم و پیروزی مقاومت عادلانه مردم ایران است.

حمید عظیمی: با هزاران تبریک برای این پیروزی بزرگ- باشد که در قدم های بعدی، بخصوص در جنبش دادخواهی برای به محاکمه کشاندن آمران و عاملان قتل عام بیش از سی هزاراز مجاهدان و مبارزان میهمنان در تابستان ۱۳۶۷، مردم و مقاومت سازمانیافته ایران، شاهد پیروزی های بیشتری باشند.

حسین فرشید: بدون تردید تاریخ ایران همواره از این پیروزی بزرگ خواهد گفت و از آن به عنوان نمونه ای از پیروزی قهرمانان از جان گذشته بر جنایتکاران دیکتاتور یاد خواهد کرد. سالها باید بگذرد تا گوشه های مختلف این تلاش بیش از ده ساله برای روشن نگه داشتن مشعل مبارزه آزادیبخش، برای مردم ما روشن شود. مبارزه ای که بهایش را شما با پوست و گوشتتان پرداختید. در زندان لیبرتی و تحت شرایط بسیار سخت و زیر موشک و بمب ایستادید و همچنان فریاد مرگ بر اصل ولایت فقیه سردادید. درود مردم ایران و همه آزادیخواهان جهان بر شما قهرمانان مجاهد. غیر ممکن، ممکن شد. رژیم ضد بشری یک ضربه اساسی و استراتژیک خورد و مقاومت ایران یک جهش کیفی به سوی سرنگون آخوندهای حاکم کرد.

ابراهیم مازندرانی: شک نیست که ما با این موفقیت به مرحله جدیدی از وظایف انسانی و ملی و انقلابی خود رسیده ایم. بی تردید صبح پیروزی نزدیک است و ما باید با تمام توان خود مسیر باقی مانده راه را بپیماییم. تردید ندارم که روزی مردم ایران قدوم شما را گلباران خواهند کرد و ما در خاوران هایمان برای شهیدان مان سرود فتح خواهیم خواند.
از طرف کانون توحیدی اصناف - ابراهیم مازندرانی

بهرام مودت و فیروزه اجاق: با تعظیم در برابر اراده راسخ، ایستادگی ، پایداری و فدای بی نهایت ۱۴ ساله تک تک زنان و مردان مجاهد و مبارز اشرفی و با درود بر شهیدان، بزرگترین پیروزی مقاومت را به شما، تمام مجاهدین و مبارز ین، حامیان مقاومت و ملت ایران صمیمانه تبریک گفته و سپاس و قدردانی خودمان را تقدیم میداریم.

منشور وارسته: با احترام به شهدای مقاومت، در اشرف و زندان لیبرتی، چهارده سال اسارت، در قلب دشمن، با رگباری از توطئه و شانتاژ و ترور با کمک استعمار، قادر بود دولتها را سرنگون سازد، چه برسد به یک سازمان سیاسی. امّا پایداری، صبر انقلابی، شجاعت و رهبری شایسته با اتکا به مردم ایران، موجب مهمترین پیروزی درخشان مقاومت ایران و بوری و رو سیاهی برچهره دشمنان استقلال و آزادی ایران، الیگارشی دینی گردید...تا مسیر پر شکوه پیروزی وسرنگونی استبداد دینی راهی نیست.

پیامهای تبریک شخصیتهای مبارز

و پشتیبان مجاهدین و جنبش مقاومت


شماری از شخصیتهای مبارز و پشتیبان مجاهدان اشرفی و جنبش مقاومت نیز طی پیامهایی، انتقال پیروزمند مجاهدان اشرفی و شکست توطئه های دیکتاتوری آخوندی را تبریک گفتند:

گیسو شاکری: رزمندگان اشرفی، خوش آمدید...در زندان لیبرتی که در سخت ترین شرایط رزمگاهش کرده بودید، با استقامت و پایداری خود، انگیزه و امید و توان ما را در این سوی جهان، صد چندان کردید...
اینک در ادامه راه، با نیرویی هزار برابر و با هزاران اشرفی، در کنار هم، دست در دست هم، همچنان به سردمداران جناتیکار رژیم می گوییم هر جا که باشیم، از ما در امان نخواهی بود، توطئه هایت بر باد می رود واکنون نیز کمپین دادخواهیمان تا نشاندنت در دادگاه های بین المللی به جرم نسل کشی و جنایت علیه بشریت، ادامه دارد. ما زن و مرد جنگیم، بجنگ تا بجنگیم.

خسرو شهریاری: عزیزان اشرفی، یاران!....به راستی هزار اشرف ساخته اید. نه هزار، هزارها.
عزیزان! به فرازی دیگر خوش آمدید. فرازی که بی گمان به قله ی آزادی و برابری و سرنگونی تمام و کمال رژیم جمهوری اسلامی ایران، این رژیم جنایتکار تاریخ معاصر خواهد انجامد.
درود بر رزمندگان اشرفی
درود بر اشرف نشانان و عاشقان آزادی در جای جای جهان
درود بر آزادی و برابری

فرشته و رحمان کریمی: این پیروزی بزرگ استراتژیکی، بیانگر پیروزی نهایی محتوم است
رژیم نمی خواست که دشمنان سوگند خورده و تا پای جان مصمم، از تیر رسش خارج شود. او قاطعانه می خواست یا نابود کند یا آنان را به انفعال و تسلیم وادارد و این برایش یک استراتژی حیاتی و بقا بود. چنین است که ما می گوییم شکست این استراتژی، به معنی پیروزی استراتژیکی مقاومت ایران است.
ما این پیروزی شگفت را به رهبران مقاومت ایران خاصه مریم قهرمان و مسئولان سازمان مجاهدین خلق و کوششگران شورایی و تمامی هواداران وفادار و ملت ایران و همه آزادیخواهان جهان، با غرور و شادمانی تبریک و تهنیت می گوییم که می دانیم فردا از آن پایداران است.



پیام تبریک مادران شهدا

مادر بزرگوار رضائی های شهید

پیروزی بزرگ مقاومت ایران و مجاهدین در پروژه عظیم انتقال مجاهدان اشرفی از لیبرتی به آلبانی و سایر کشورهای جهان را تبریک می گویم...

از طرف مادران شهیدان و خانواده اسیران مجاهد خلق اعلام می کنم آخوندهای مرتجع از هیچ توطئه و ناجوانمردی در حق فرزندان مجاهد ما دریغ نکردند و حتی با به کارگیری نیروی نظامی علیه مجاهدین خلع سلاح شده وحشیانه ترین حملات را به آنها کردند. اما همچنان که انتظار می رفت و شایسته فرزندان مجاهد ما بود آنها هم از هیچ فداکاری و استواری دریغ نکردند...
جا دارد در این جا از همه هواداران سازمان در سراسر گیتی و کلیه حامیان و پشتیبانان مقاومت که در این مسیر پر فراز و نشیب با سخت کوشی بسیار و تحمل روزها و شبهای بسیار دست از حمایت مجاهدین پاکباز برنداشتند قدردانی کنم. بی شک تاریخ میهن این همه فداکاری را هرگز از یاد نخواهد برد و یقین دارم که فردا، در ایران آزاد بدون رژیم آخوندی، بسیار بیشتر از این عزیزان یاد خواهد شد.
مرحله بزرگی را پشت سر گذاشته ایم که برای ما معنایی جز تعهدات سنگین تر ندارد، اکنون وقت آن است که به پرواز در آییم و هر یک با مسئولیت پذیری بیشتر دین خودمان را به شهیدان مان ادا کنیم.
به امید روزی که جشن پیروزی را در میدان آزادی بگیریم.
از سوی مادران شهدای مجاهد خلق ـ عزیز رضایی