ترس و وحشت رژیم از ترکیب مقامات دولت ترامپ در سیاست خارجی

در مقاله ای به وکالت از رژیم آخوندی در سایت نیشن تحت عنوان تحریک جنگ با ایران از سوی مقامات منصوب ترامپ در سیاست خارجی آمریکا، ترس و وحشت رژیم از ترکیب دولت ترامپ آشکارا به نمایش گذاشته شده است.

در این مقاله که نتیجه گیری شده است تشدید تضاد آمریکا با رژیم به از دست رفتن آخوند روحانی طراح برجام منجر میشود، با آه و ناله بسیار، تصریح میشود:

-سه ژنرال در تیم امنیت ملی ترامپ  یعنی مایک فلین مشاور امنیت ملی, جیمز ماتیس وزیردفاع, و جان کلی وزیر امنیت داخلی, بهمراه مدیر اطلاعات مرکزی، محتمل است که نخستین هدف آنها رژیم ایران باشد.
هم خطان رژیم در این مقاله به نکته‌پردازی علیه مقامات مزبور مبادرت کرده و از جمله نوشته اند:
-ماتیس وزیر دفاع همان کسی است که یک ناو هواپیمابر سوم در خلیج فارس علیه رژیم ایران وارد کرد و به همین خاطر توسط پرزیدنت اوباما از موضع فرمانده سنت‌کام خلع شد. چرا که وی مکرراً اعلام کرده است سه تهدید بزرگ در رابطه با آمریکا وجود دارد که عبارتند از : رژیم ایران ، رژیم ایران و رژیم ایران....
-اما کلی وزیر امنیت داخلی در زمانیکه فرماندهی جنوبی آمریکا را فرماندهی میکرد در مورد دخالت ایران در آمریکای مرکزی و جنوبی نظرگاهی هشداردهنده داشت.
این هر سه نفر اسلام رژیم ایران را در عداد نازیسم در قرن بیستم میدانند...
فلین مشاور امنیت ملی ترامپ، رژیم ایران را مهرة مرکزی شیطانی تلقی میکند و به همراه مایکل لدین  از یک تلاش ستیزه‌جویانه برای سرنگون کردن دولت ایران حمایت میکند. این دو نفر نوشته اند: «بمبگذاری‌های سفارتها در آفریقای شرقی در سال ۱۹۹۸ که القاعده آنها را بعهده گرفت, به میزان زیادی عملیات ایرانیها بوده است».
مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ همچنین نوشته است: «در سال ۲۰۱۴, من وقتیکه به یک کمیته مجلس گفتم که ما آنقدر که چند سال پیش امنیت داشتیم دیگر امنیت نداریم, از موضع مدیر آژانس اطلاعات دفاعی اخراج شدم».
ژنرال ماتیس نیز در یک سخنرانی خود گفته بود : « من داعش را چیزی بیشتر از یک بهانه برای رژیم ایران نمی بینم تا به شیطنت خود ادامه دهد. رژیم ایران دشمن داعش نیست...».
اما علاوه براین سه نفر، سناتور لیبرمن و مایک والاس نیز در یک مقاله در واشنگتن پست نوشتند که ترامپ باید دنبال «توافقی با رژیم ایران باشد که بصورت قابل تأیید تهاجم منطقه‌ای, حمایت دولتی آن از تروریسم, و سرکوب داخلی حقوق بشر را بصورت قابل تأییدی کاهش دهد....
به نوشته لابی رژیم آخوندی لیبرمن همان کسی است که اخیراً در کنفرانسی درسنای آمریکا که مجاهدین خلق برگزار کرده بودند تا در مورد تغییر رژیم بحث شود، گفت « میتوانم به شما بگویم که تا جائیکه که به ایران برمیگردد, تغییر از باراک اوباما به دونالد ترامپ بسیار امیدبخش است. حالا ما وارد دولتی میشویم که از توافق با رژیم ایران حفاظت یا دفاع نمیکند بلکه آماده است آنرا به چالش بکشد».

نویسنده رژیمی مقاله، در ادامه می افزاید : مجاهدین خلق نیز  فرقه ای هستند که سالها در لیست تروریستی وزارتخارجه آمریکا بوده اند و اصلاً در میان ایرانیان هیچ نفوذی ندارند و اگر هم دارند نفوذی اندک است!  
حال اگر روابط بین ایران و آمریکا همچنانکه بنظر غیرقابل اجتناب میرسد، در ریاست جمهوری ترامپ خراب شود, سخت‌سران ایران قدرت سیاسی کسب خواهند کرد. تا همینجا نیز پرزیدنت حسن روحانی, یکی از طراحان برجام, در انتخابات ۲۰۱۷ برای انتخاب مجدد با مشکل روبرو است.
از این رو «در حالیکه نفوذ سخت‌سران افزایش مییابد, بیشتر و بیشتر محتمل است که اقدامات تحریک کننده واشنگتن منجمله از نوع نظامی، با اقدامی پیش‌‌دستی کننده از جانب رژیم ایران روبرو شود. و این در نهایت, فرمولی برای یک جنگ است».

شایان توجه است که در شکوه نامه آخوندی از جنگ، آنهم از جانب رژیمی که از جنگ در سوریه و عراق و یمن دست بردار نیست اما پیوسته همگان را از جنگ با خودش پرهیز میدهد ، هیچ اشاره ای به این نیست که اگر مجاهدین هیچ نفوذی در میان ایرانیان ندارند، پس ترس و نگرانی رژیم از چیست و چرا در برابر اظهارات سناتور لیبرمن اینچنین از ضامن خارج شده است؟!