سخنرانی منصور قدرخواه ـ به مناسبت 22 بهمن در تظاهرات شهر لوس آنجلس

به مناسبت 22 بهمن در تظاهرات شهر لوس آنجلس

سخنرانی منصور قدرخواه

آقای منصور قدرخواه، فیلمساز و عضو شورای ملی مقاومت، در گردهمایی حامیان مقاومت در لس آنجلس به مناسبت سالگرد انقلاب 22بهمن گفت:
با سلام به شما آزادیخواهان ایرانی که در اینجا جمع شده اید تا فریاد مردم ایران را در این گوشه از جهان هم پژواک کنید
رژیم ددمنش و جنایتکار خامنه ای هر چه در چنته داشت بعد از روز عاشورا به صحنه آورد. از دستگیرهای گسترده شکنجه های سبعانه، نمایشات تلویزیونی و اعدام و تهدید تا جلوی تظاهرات 22 بهمن را بگیرد، اما شکوه 22 بهمن با فریادهای «مرگ بر خامنه ای» و  «مرگ بر اصل ولایت فقیه» در همه شهرهای میهنمان طنین افکند و با وجود سانسور و محدودیتها همه دنیا به این گواهی میدهند که این جنبش تا مقصد نهائی یعنی  سرنگونی تام و تمام این رژیم و رسیدن به آزادی و حکومت مردمی سر بازایستادن ندارد.

اجازه می خواهم به عنوان یکی از اعضای شورای ملی مقاومت بجای ایراد سخنرانی قسمتهایی از دو طرح از طرحهای بسیار مهم شورای ملی مقاومت که در جهت مشخص شدن اهداف تاریخی این شورا و جنبش مقاومت که در حقیقت نتیجه بیش از صد سال مبارزه برای استقلال و آزادی است در جهت اتحاد هر چه بیشتر نیروهای ملی و مردمی اهمیت فراوان دارد را بخوانم.
قسمتی از طرح شورای ملی مقاومت درباره جدائی کامل دین از دولت که در تاریخ 21 آبان 1364 یعنی بیش از 24 سال پیش به تصویب شورا رسیده است.
 اعمال هرگونه تبعیض در مورد پیروان ادیان و مذاهب مختلف در برخورداری از حقوق فردی اجتماعی ممنوع است. هیچ یک از شهروندان به دلیل اعتقاد یا عدم اعتقاد به یک دین یا مذهب در امر انتخاب شدن، انتخاب کردن، استخدام، تحصیل، قضاوت و دیگر حقوق فردی و اجتماعی مزیت یا محرومیتی نخواهد  داشت.
صلاحیت مقامهای قضایی ناشی از موقعیت مذهبی و عقیدتی آنان نیست و قانونی که ناشی از مرجع  قانونگذاری کشور نباشد، رسمیت و اعتبار نخواهد داشت.
تفتیش عقیده و دین و مذهب توسط مراجع دولتی و مؤسسات عمومی وابسته به دولت به هر عنوان ممنوع است.
در این طرح تاکید شده که دولت موقت جزو وظایف خود میداند همه  مقررات قصاص و حدود و تعزیرات و دیات رژیم را ملغی سازد و همه دادگاهها و دادسرهای به اصطلاح انقلاب اسلامی و محاکم شرع را منحل سازد.
قسمتی از طرح جبهه همبستگی ملّی برای سرنگونی استبداد مذهبی که در تاریخ ۱۳آبان  ۱۳۸۱ توسط شورا به تصویب رسیده است.
شورای ملی مقاومت ایران با تأکید بر التزام اعضای خود در قبال برنامهٌ شورا و دولت موقت و طرحها و مصوبات و ساختار سیاسی شورا، طرح جبههٌ همبستگی ملی برای سرنگونی استبداد مذهبی را اعلام می‌دارد و در چارچوب این جبهه آمادهٌ همکاری با دیگر نیروهای سیاسی است.
جبههٌ همبستگی ملی، نیروهای جمهوریخواهی را که با التزام به نفی کامل نظام ولایت‌فقیه و همهٌ جناحها و دسته بندیهای درونی آن، برای استقرار یک نظام سیاسی دموکراتیک و مستقل و مبتنی بر جدایی دین از دولت مبارزه می‌کنند، دربر می‌گیرد.
دوستان و هموطنان آزادیخواه
ملاحظه می کنید که شورای ملی مقاومت در جهت اتحاد همه آزادیخواهان ایرانی به وظایف تاریخی خود با تصویب چنین طرحهایی عمل کرده و راه را برای اتحاد همه آزادیخواهان ایرانی که به استقلال و آزادی اعتقاد دارند از سالیان نخست باز کرده است
به امید اتحاد هر چه بیشتر همه نیروهای آزادیخواه و استقلال طلب و مبارزه هر چه گسترده تر در جهت سرنگونی رژیم و رسیدن به بهاران آزادی
مرگ بر خامنه ای        زنده باد آزادی