تاکید مجدد خامنه ای بر ادامه فعالیتهای اتمی در آستانه دور جدید مذاکرات ژنو

در بحبوحه زهرخوران؛ خامنه ای برای حفظ نیروهای ریزشی نظام در دیدار با بسیجیان بر ضرورت ادامه فعالیتهای هسته ای رژیم تاکید کرد. ولی فقیه رژیم هم چنین در ادامه حمایت جنایتکارانه از اسد؛  کشتار شیمیایی توسط اسد را منکر شد.

ولی فقیه ارتجاع دراین سخنرانی گفت: ”بنده اصرار دارم بر حمایت از مسئولانی که اجرای کار بر عهده شا ن هست ، از دولت بنده حمایت می کنم، از مسئولان بنده حمایت می کنم از مسئولان داخلی مسئولان خارجی ،وظیفه ماست، همه دولت ها من خودم مسئول اجرایی بودم وسط میدان بودم، سنگینی کار وسختی کار رو با همه وجود احساس کردم می دانم که کار اداره کشورکارسختی است، لذا احتیاج دارن اینها به کمک من هم کمکشون می کنم، حمایتشون می کنم، این یک طرف قضیه است که قطعی است.
از آن طرف اصرار دارم برتثبیت حقوق ملت ایران از جمله از مسئله حقوق هسته یی.

اصرار داریم بر این که از حقوق ملت ایران یک قدم عقب نشینی نباید بشه“.
وی ادامه داد: ”ما البته درجزئیات این مذاکرات مداخله نمی کنیم یه خطوط قرمزی وجود دارد یک حدودی وجود دارد این حدود باید رعایت بشود اینرا گفتیم به مسئولین و موظف اند که این حدود رو رعایت کنند، از هارت و پورت دشمنان و مخالفان هم واهمه ای نداشته باشند و ترسی به خودشون راه ندهند.
همه این رو باید بدانند که این تحریم هایی که علیه ملت ایران بکار برده شده عمدتاً ناشی از کینه ورزی استکباری آمریکاست، کینه آمریکایی، مثل کینه شتری. بنا دارند بر این که بر ملت ایران فشار بیاورند به امید این که شاید بتوانند ملت ایران را تسلیم کنند، اشتباه می کنند ملت ایران با فشار تسلیم هیچکس نخواهد شد.

وی درادامه صحبت هایش درحمایت از جنایت علیه بشریت توسط دیکتاتور سوریه گفت: شنیدید در همین ایام اخیر، در همین هفته های اخیر، شنیدید که آمریکایی ها از رئیس جمهور گرفته تا دیگران، در باره استعمال سلاح شیمیایی در سوریه جنجال بپا کردند، دولت سوریه را متهم کردند که شیمیایی بکار برده است ، من کاری ندارم قضاوت کنم که کدام طرف بکار برده است. البته قرائن نشان میداد که گروههای تروریستی این را بکار بردند.
تلویزیون رژیم-29آبان92