اعتراضات، تجمع در سراسر میهن

دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه با شعار مرگ بر دیکتاتور جلسه سخنرانی احمد توکلی عضو مجلس ارتجاع را که برای سخنرانی به این شهر رفته بود مختل کردند. این جلسه روز چهارشنبه گذشته توسط مزدوران بسیجی رژیم ترتیب داده شده بود.

دانشجویان دانشگاه یزد در اعتراض به فضای امنیتی تجمع کردند و خواهان برکناری میبُدی رئیس مزدور این دانشگاه شدند. معترضان شعار می دادند: "دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد "، "مدیر بی لیاقت نمی خوایم نمی خوایم" و میبدی استعفا استعفا " این  اعتراض روز سه شنبه همزمان با حضور بازرسان وزارت علوم رژیم در دانشگاه یزد صورت گرفت.

جمعی از مردم اهواز عصر روز پنجشنبه 21 آذر، با تشکیل زنجیره انسانی به انتقال و فروش آب کارون توسط رژیم آخوندی اعتراض کردند. این حرکت اعتراضی از قبل اعلام شده بود و مزدوران رژیم آخوندی با تهدید و ارعاب تلاش می  کردند مانع از شکل گیری آن شوند اما موفق نشدند.

کارگران شرکت نساجی «به بافان» واقع در شهرک صنعتی مبارکه اصفهان به اخراج خود بعد از پانزده سال اشتغال در این شرکت اعتراض کردند.

کارگران شرکت آبرسانی اصفهان تولید کننده لوله واتصالات آب رسانی واقع در جاده مبارکه روز پنجشنبه 21 آذر در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود در مقابل  ساختمان اداری این شرکت تجمع کردند.

400 تن از کارگران شرکت ستاره دریایی  بندرعباس از شرکت های وابسته به وزارت نفت روز یکشنبه  17 آذر در اعتراض به پرداخت نشدن 4 ماه حقوق عقب افتاده اعتصاب کردند.

کارگران بازنشسته کارخانه لوله سازی اهواز در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات عقب افتاده، روز یکشنبه 17 آذرماه درمقابل دادگستری رژیم دراهواز تجمع کردند

بیش از 100 تن از خریداران خودرو در مقابل شرکت ایران خودرو درتهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها به خودداری رژیم آخوندی از تحویل دادن خودروهای خریداری شده اعتراض کردند. مأموران سرکوبـگر نیروی انتظامی به این تجمع اعتراضی یورش بردند و تجمع کنندگان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

کارگران پیمانی یک شرکت آبرسانی در منطقه دهلران که برای قرارگاه  ضد خاتم الانبیاء سپاه پاسداران کار می کند، متقاضیان مسکن مهر در شهر دهلران روز پنجشنبه 21 آذر به رژیم آخوندی که پولهایشان را گرفته اما خانه ای به آنها نمی دهد اعتراض کردند.  

جمعی از مردم تهران طی تجمعی به خودداری رژیم آخوندی از تأمین حداقلهای آب و برق منازلی که تحویل داده، اعتراض کردند.