خیزش جوانان ایران در جشن ملی چهارشنبه سوری علیه دیکتاتوری پلید آخوندی

به آتش کشیدن تصاویر منحوس خامنه ای و خمینی جلاد در شهرهای میهن

مردم و جوانان به پاخاسته در تهران و سایر شهرهای میهن جشن ملی چهارشنبه سوری را به میدان اعتراض و خیزش علیه دیکتاتوری آخوندی تبدیل کردند.
جوانان ومردم ایران، باردیگر ثابت کردند که یاوه های ارتجاعی و تهدیدهای رژیم علیه چارشنبه سوری، اثر ندارد و آنها درهر فرصتی علیه دیکتاتوری به  پا می خیزند.
در اهواز، جوانان این شهر خشم و نفرت خود را از دیکتاتوری آخوندی با به آتش کشیدن تصاویر منحوس خامنه ای و خمینی و وصیتنامه این جلاد خون آشام نشان دادند.
در تهران صدای نارنجکهای صوتی در بیشتر مناطق از جمله میدان انقلاب به سمت میدان آزادی، ونک، خیابان جمهوری مقابل ساختمان آلومینیوم و شهرک قدس، ساختمان پلاسکو، خیابان لاله زار، فلکه یک تا چهار، مولوی و در شهریار خیابان لاله زار شنیده میشود.
جوانان در سلسبیل تهران گفتند: در اینجا غلغله است. همه کوچه های سلسبیل آتش روشن است و صدای فشفشه و ترقه و نارنجکهای صوتی درهمه جا شنیده می شود. جوانان سلسبیل عکس آخوند روحانی را آتش زدند. خیابان آذربایجان هم خیلی شلوغ است و ماموران رژیم می ترسند با مردم روبه روشوند.  
در اطراف  جمهوری هم مردم ازروی آتیش میپرند و صدای ترقه همه جا به گوش می رسد.
منطقه آرژانتین هم جشن چهارشنبه سوری بر پاست و مأموران می ترسند جلو مردم را بگیرند
در اطراف صادقیه هم با اینکه رژیم نیروهایش را بسیج کرده ولی، مردم  بی اعتنا به آنها جشن چهارشنبه سوری را برپا کرده اند و به رغم تلاشهای رژیم، امسال درنقاط مختلف تهران بیشتراز سالهای قبل آتش بازی و مراسم چهارشنبه سوری برپاشده است.
در اصفهان هم جوانان اصفهانی گفتند: چهارباغ قیامت است. برعکس حرفهای رژیم، مراسم پریدن از روی آتش و ترقه زدن بر پا شده است و صدای آن درهمه جا  پیچیده واز پارسال شلوغ تراست.
در شیراز منطقه تاچارا و در ورامین در سطح شهر صدای نارنجکهای دستی و ترقه به گوش میرسد.
در رشت و لنگرود و لاهیجان جوانان از روز دوشنبه با برافروختن آتش و زدن ترقه و نارنجک دستی به رغم همه تمهیدات رژیم آخوندی و افزایش گشتهای پلیس و نیروهای امنیتی، به استقبال این جشن رفتند.
در تبریز رژیم آخوندی به نحو مضحکی تبلیغ مراسمی را تحت عنوان نورافشانی به جای آتش بازی می‌کرد.
برگزاری چهارشنبه سوری به رغم تهدیدات آخوندهای حکومتی و سرکردگان نیروهای سرکوبگر رژیم بر پاشده است
اخبار تکمیلی درباره خیزش چهارشنبه سوری در تهران و دیگرشهرهای میهن متعاقباً به اطلاعتان خواهد رسید.