غیظ افسار گسیخته رژیم ولایت فقیه از محکومیت جهانی توحش آخوندی

توجیه گر شکنجه و اعدام در قضائیه آخوندها ایران را دمکراسی بزرگی توصیف کرد که باید تقدیر شود و به گزارشگر نیازی ندارد.

رژیم ولایت فقیه ، وحشت زده از افشای جهانی جنایات ضدبشری آخوندها، پس از انتشار گزارش گزارشگر ویژه ملل متحد در سرکوب مردم ایران و نقض ابتدایی ترین حقوق آنها  توسط دیکتاتوری آخوندی، به شدت بر آشفته و انواع وحوش حاکمیت را  افسارگسیخته، برای پارس کردن به صحنه می فرستد.
لاریجانی دژخیم، توجیه گر شکنجه و اعدام در قضائیه آخوندها، ایران تحت حاکمیت آخوندها را دمکراسی بزرگی توصیف کرد که باید تقدیر شود و به گزارشگر نیازی ندارد
وی که تئورسین تروریسم صادراتی صادراتی رژیم آخوندی نیزهست و فتوای قتل اتباع خارجی توسط خمینی را نوع جدیدی از قدرت در دنیای امروز توصیف کرده است، گزارشگر ویژه سازمان ملل را تهدید کرد و افزود:
همه افرادی که به جرم تروریست در ایران دستگیر یا مجازات شده‌اند در گزارش احمد شهید به‌عنوان مدافعان حقوق‌بشر مطرح شده‌اند؛ این‌گونه اظهارنظر پیگرد قانونی دارد یعنی مطابق مصوبات سازمان ملل هیچ نهادی نمی‌تواند از  تروریسم  دفاع کند.
احمد شهید به‌عنوان گزارشگر سازمان ملل از  تروریست  ‌هایی که آدم کشته‌اند و در حال ترور دستگیر شده‌اند در حالی که خانه‌های آنها پر از آر پی جی و مسلسل است دفاع می‌کند و آنها را مدافع حقوق‌بشر می‌داند

خبرگزاری رسمی رژیم نیز از گزارش اخیر احمد شهید، گزارشگر ویژه ملل متحد در مورد حقوق‌بشر در ایران، سوز و گداز کرد و مدعی شد او اطلاعاتش را از مجاهدین دریافت می‌کند.
این خبرگزاری، پس از این‌که وقیحانه از احمد شهید که گزارشگر ویژه در امور حقوق‌بشر در ایران است، خواست تا در مورد وضعیت حقوق‌بشر در سوریه و عراق گزارش بدهد، نوشت:  
احمد شهید برای ششمین بار گزارشی را با ادعای نقض حقوق‌بشر در ایران منتشر کرد. ... اشکال دیگری که می‌توان به منابع گزارش احمد شهید وارد کرد، استفاده او از (مجاهدین) و یا گروههای مخالف نظام در جمع‌آوری اطلاعات است.
خبرگزاری حکومتی ایرنا - 16مهر93