حزب دمکرات کردستان ایران حمله موشکی به لیبرتی را محکوم کرد

حزب دمکرات کردستان ایران موشک‌باران کمپ لیبرتی از سوی رژیم آخوندی را محکوم کرد و از نیروهای ائتلاف و دولت عراق خواستار حفظ جان مجاهدان لیبرتی شد.

در بیانیه  دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران که روز سه شنبه صادر شده، آمده است: بر اساس گزارشات منتشره، عصر روز دوشنبه   کمپ لیبرتی سازمان مجاهدین خلق ایران در نزدیکی شهر بغداد بار دیگر از سوی رژیم اسلامی ایران و مزدوران این رژیم در عراق موشک‌باران شد و در نهایت شماری از ساکنین کمپ مجروح شدند.
حزب دمکرات کردستان ایران ضمن محکوم نمودن این اقدام جنایتکارانه‌ی رژیم اسلامی ایران، سلامتی هر چه زودتر را برای مجروحان و آسیب‌دیدگان این حادثه آرزومند است.
بیانیه دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران می‌افزاید: حزب ما همدردی خود را با سازمان مجاهدین خلق ایران ابراز کرده و از سازمان ملل متحد و علی‌الخصوص نیروهای ائتلاف و حکومت عراق که در خصوص حفاظ و مصونیت جانی ساکنین این کمپ مسئول هستند، خواستار است که بصورت یکباره و برای همیشه جلوی حملات تجاوزگرانه ‌ی رژیم اسلامی ایران را گرفته و اجازه ندهند که (این) رژیم اسلامی ایران به طور افسارگسیخته، اپوزیسیون ایران در خاک عراق آماج حملات خود قرار دهد.
کوردستان مدیا 15/4/95