تجمع های اعتراضی با شعار هیهات من الذله در مقابل مجلس آخوندی و در بوشهر

فارغ التحصیلان صنعت نفت، صاحبان زمین در پردیس کرج و کارمندان قراردادی اداره کشاورزی  امروز صبح در  مقابل مجلس آخوندی و دانشجویان دندانپزشکی دربوشهر تجمع اعتراضی برپا کردند.
دانشجویان صنعت نفت ۲۰ ماه است که به مشکل استخدام خود در وزارت نفت اعتراض می کنند ولی همچنان بلاتکلیف هستند.

بیش از ۷۰۰ تن از صاحبان زمین در پریس کرج نیز از ساعت هفت صبح امروز در اعتراض به ابطال سند زمین هایشان توسط سازمان منابع طبیعی رژیم، در تجمع اعتراضی در مقابل مجلس ارتجاع حضور داشتند.
 تجمع کنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: برخلاف همه  جای دنیا درپردیس ثبت باسند برابر نیست. تجمع کنندگان همچنین شعار می دادند: ابطال اسناد مالکیت ما امضای جواز دفن ما ست؛ ارگان خیانت میکند   مجلس حمایت میکند. ای ارگان حیا کن   پردیسان را رهاکن. هیهات مناالذله، هیهات مناالذله. 
بیش از۱۵۰ تن از کارمندان قراردادی وابسته به  اداره کشاورزی نیز برای دومین روز متوالی درمقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزارکردند. آنها خواهان استخدام رسمی خود بودند.و شعار هیهات مناالذله سر دادند.
همچنین صبح امروزیکشنبه ۵دی، ‌بیش از صد نفر دانشجویان دندان پزشکی  در بوشهر در اعتراض به مشکلات اساسی تنها کلینیک آموزشی دندانپزشکی در این  استان تحصن کرده و تجمع  اعتراضی برپا کردند. رئیس  مزدوردانشکده دندانپزشکی در وحشت از گسترش این اعتراض دانشجویان به میان آنها رفته  و تهدید کرده است که اگر این تحصن را ادامه دهید به ضرر شماست و اگر بر سر کلاس حاضر نشوید از نمره پایانی شما کم خواهد شد.


نبود امکاناتی همچون یونیت دندانپزشکی، استریل نکردن تجهیزات، کمبود آب و دیگر تجهیزات دندانپزشکی باعث شده است که مدت ها این کلینیک با مشکلات خدمات دهی برای دانشجویان و بیماران روبرو شود