تلاش رسوای وزیر کار آخوند روحانی، برای کوچک نشان دادن ابعاد فاجعه گورخوابها

به دنبال انزجار اجتماعی از فاجعه گورخوابی و اعترافهای کارگزاران و رسانه های حکومتی به جمع آوری هزاران گورخواب محروم، دژخیم علی ربیعی از پایه گذاران وزارت اطلاعات و وزیر کار در کابینه آخوند روحانی، با وقاحت کوشید ابعاد این فاجعه را کوچک جلوه دهد.

وی که نمونه ای از دژخیمان آخوندی با ماسک اصلاح طلبی است، در عین حال ناگزیر شد به کانال خواب و زیر پل خواب هم اعتراف کند.
این عنصر اطلاعاتی و سرکوبگر در مصاحبه با تلویزیون شبکه 2 رژیم گفت:‌اگر بخواهید بدانید  ۸ نفر اونجا بودند حداکثر بین ۵ تا ۸ نفر حداکثر در اونجا بودند؛ که زندگی میکردند. اینها تقریبا جای گرمی بوده با یک نایلون گرم میشده بغلش کانال بوده، کانال خواب هم ما داریم الان کنار کانالها داریم زیر پل ها داریم و جاهای مختلف داریم؛ این چون خود مصرف مواد هم اون محیط محدود قبر رو مصرف مجدد برایش ایجاد میکرده فضا رو با یک نایلون گرم میشده، یک تعداد از اینها از فرصت استفاده میکردند، شبها اونجا می آمدند؛ میخوابیدند که به هر حال این پدیده، پدیده میمونی نیست؛ ولی میخواهم حجم اندازه اش در اون منطقه بین ۵ الی ۸ نفر بودند من از شاهدان منطقه ای پرسیدم که چند نفر اینجا بودند و چند نفر از اینها رو هم مورد مصاحبه، خودم قرار دادم...