تجمع و تحصن پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت ذغال سنگ کرمان

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت ذغال سنگ کرمان که بعد از ۵ سال هنوز به کار گرفته نشده و بلاتکلیف هستند؛ روز سه شنبه ۱۴ دی در مقابل استانداری رژیم در کرمان تجمع و تحصن اعتراضی برگزار کردند.

یکی از کارگران متحصن درمقابل استانداری رژیم در کرمان گفت: برای اینکه امروز صدایمان را به گوش مسئولین برسانیم در این صبح سرد زمستانی از ساعت ۴ صبح سوار بر اتوبوس شده و اکنون به این جا رسیده ایم.
وی افزود: نزدیک به ۵ سال است که راه بین شرکت ذغال سنگ کرمان و معدن همکار راور را طی می کنم و روزها با کارگری در ساختمان سازی امرار معاش می کنم و مسئولین برای آگهی های استخدامی خودشان هم پاسخگو نیستند درحالیکه ما ۷۹ نفر همگی در آزمون استخدامی حد نصاب نمره را کسب نموده ایم و کلیه مراحل استخدامی را هم گذرانده ایم.
این کارجو گفت: ما تمامی مراحل استخدامی از مصاحبه تا صرف پانصد هزار تومان هزینه برای تکمیل نامه های صحت پزشکی را انجام داده ایم و قرار بود در سال ۹۱ مشغول کار شویم که مسئولین گزینش به ما گفتند که مدارک شما تکمیل شده بروید که هفته بعد برای کار در معدن شما را خبر می کنیم، در حال حاضر پنج سال از آن زمان گذشته است و ما همچنان منتظریم تا به ما خبر دهند تا برای کار در معدن حاضر شویم.