تجمع اعتراضی هموطنان در شهرهای تهران، اردبیل، تبریز و قروه کردستان

کارگران و غارت شدگان توسط رژیم در شهرهای تهران، اردبیل، تبریز و قروه کردستان تجمع اعتراضی برگزار کردند
در تهران بیش از  ۵۰۰ تن  از غارت شدگان موسسه حکومتی کاسپین صبح روز یکشنبه 22اسفند در ادامه تجمع اعتراضی روز و شب گذشته، در مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند. به تجمع کنندگان گفته شده که شما در سه موسسه منحل شده ثبت نام کرده اید آنها با در دست داشتن پلاکاردی نسبت به این موضوع اعتراض کرده و خواستار رسیدگی به خواسته خود بودند. این موسسه حکومتی توسط بانک مرکزی تایید شده بود و تلویزیون رژیم برای آن تبلیغ می کرد. در اردبیل نیز غارت شدگان موسسه حکومتی کاسپین روز یکشنبه در میدان شریعتی این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان اموال به غارت رفته خود شدند

در تبریز کارگران کارخانه بلبرینگ سازی، صبح روز یکشنبه۲۲ اسفند بار دیگر در مقابل فرمانداری رژیم تجمع کردند. کارگران معترض می گویند علاوه بر پرداخت نشدن سه ماه حقوق عقب افتاده عیدی و پاداش پایان سال نیز به آنها داده نشده است. کارگران کارخانه بلبرینگ سازی تبریز از روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه تاکنون با برپایی چندین تجمع در محوطه کارخانه ومقابل برخی نهاد های رژیم در استان خواستار پرداخت دست کم سه ماه حقوق معوقه و عیدی وپاداش پایان سال خود شده‌اند.
در کردستان نیزکارگران کارخانه منحل شده فولاد زاگرس همزمان با سفر وزیر کار به انحلال این کارخانه اعتراض کردند. کارگران معترض می گویند بعد از انحلال کارخانه فولاد زاگرس به دستور وزارت کار در اسفند ۹۲، چهارصد کارگر متخصص صنعت فولاد به صورت مستقیم و ۱۶۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم بیکار شدند.
کارگران می‌گویند: معیشت مردم شهرستان قروه به این کارخانه بستگی تمام داشت و این انحلال، خانواده‌های بسیاری را با مشکل مواجه کرده است. بیکاری، کارگران فولاد قروه را به سمت مشاغل کاذب از جمله دستفروشی سوق داده و سالها سابقه بیمه آنها از بین رفته‌است.