حرکتهای اعتراضی علیه ستم و چپاول آخوندی در شهرهای میهن

اقشار مختلف میهنمان در شهرهای میهن اعتراضات گسترده ای برگزار کردند.

در ممسنی کارگران قند این شهر روز چهارشنبه ۲۴ خرداد در اعتراض به بلاتکلیفی شغلی و عدم پرداخت حقوق وحق بیمه ابتدا مقابل کارخانه و سپس در جاده سراسری تجمع کردند.

در سوسنگرد روز چهارشنبه ۲۴ خرداد کارگران شهرداری این شهر در اعتراض به پرداخت نشدان ۵ ماه حقوق عقب افتاده و پرداخت نشدن ۷ ماه حق بیمه کارگران دست به تحصن زدند.

در کرمانشاه، تاکسی داران در اعتراض به عدم تحقق و پیگیری مطالباتشان از سوی کارگزاران رژیم دست به اعتصاب زدند.

تاکسی داران کرمانشاه نسبت به اقساط کمرشکن و سرسام آور طرح تعویض خودروهای فرسوده و عدم توجه نسبت به بیمه رانندگان جدید اعتراض دارند.

در سامان در استان چهار محال و بختیاری کشاورزان طرح کشاورزی عمان در اعتراض به واگذاری آب این طرح به مرغداری صنعتی سامان تجمع کردند.

چهارشنبه شب۲۴خرداد کارگران شرکت ماهی کارون شوشتر در اعتراض به نداشتن امنیت شغلی پس از فروش شرکت، دست به تجمع مقابل شرکت زدند.

کارگران و کارمندان این شرکت می‌گویند که پس از فروش شرکت به یک شخص از همین شرکت از آینده کاری خود نگران هستند و به همین خاطر و به نشانه اعتراض از بلاتکلیفی خود دست به تجمع زده‌اند.



دانشجویان دکتری روز چهارشنبه ۲۴ خرداد در سراسر کشور تجمع کرده و به شرایط سخت ارایه وام ویژه دکتری، عدم ارایه حقوق و دغدغه های معیشتی اعتراض کردند.

در تهران دانشجویان مقابل وزارت علوم کابینه آخوند روحانی تجمع کردند. دانشجویان در اعتراض به حضور مأموران مسلح برای سرکوب دانشجویان اعتراض کردند.

در زنجان نیز دانشجویان دکتری دانشگاه این شهر در عتراض به شرایط سخت ارائه وام ویژه دکتری در مقابل دانشگاه تجمع اعتراضی برگزارکردند.

در همدان همزمان با سراسر کشور جمعی از دانشجویان دکتری دانشگاه بوعلی سینا در اعتراض به تغییرات اعمالی صندوق رفاه در خصوص وام دکتری، مقابل دفتر ریاست این دانشگاه تجمع کردند.

در مشهد نیز دانشجویان دکتری دانشگاه فردوسی در اعتراض به شرایط سخت ارائه وام ویژه دکتری و دغدغه های معیشتی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

شامگاه چهارشنبه ۲۴ خرداد دانشجویان دختر خوابگاه دانشگاه موسوم به چمران اهواز در اعتراض به نبود امکانات سرمایشی در این خوابگاه در هوای ۵۰ درجه در محوطه این خوابگاه دست به تجمع زدند.