هراس نظام آخوندی از چشم انداز تشدید تحریم ها و خطر نابودی

آخوند احمد خاتمی،‌امام جمعه خامنه‌ای در تهران، در واکنشی ترس آلود نسبت به اظهارات وزیر خارجه آمریکا در مورد تغییر رژیم، به تکرار حرفهای خامنه ای و حمله به باند روحانی پرداخت.

وی گفت: «در رابطه با اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکاست که سیاست ما در ایران حمایت از عناصری در داخل کشور هست که به تغییر مسالمت آمیز نظام منجر شود
حرف اول اینه شما ۳۸ ساله در پی تغییرنظام هستید...
 تقاضا میکنم در رویکردها هم یک تغییری حاصل بشه, یک جوری بعضیها حرف نزنند که آمریکا رو امیدور کنند, یک روز بعضیها عمل نکنند که آمریکا رو امیدوار کنند».

وی اذعان کرد که موشک پرانی اخیر در واکنش به تحریمهای مصوب سنای آمریکا بوده، ولی درعین حال ابراز وحشت کدر که نه تنها موشک، بلکه توپ و تانک وحتی تفنگ رژیم آخوندی هم تحریم ونظام نابود شود!.

وی افزود:‌همزمانی این عملیات موشکی با طرح تحریم ایران در سنای آمریکا بسیار معنا دار هست که شما هر چه میخواهید بنشینید دور خودتون طرح تصویب کنید علیه ایران اما بدانید ایران اسلامی ذره ای از اصول خود عقب نشینی نخواهد کرد.
مطمئن باشید مومن از یک سوراخ گزیده نمیشه و ملت بزرگ ایران در برنامه موشکی خود مصمم و ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد.
امروز میگند موشک نداشته باشید فردا میگند تانک و توپ نداشته باشید پس فردا میگند حتی تفنگ هم نداشته باشید این یعنی نابودی انقلاب...».

آخوند علم الهدی، نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد، ضمن سوزش شدید از کسادی بازار نمایش موسوم به روز قدس، عربستان را تهدید به براندازی و موشک زدن به ریاض کرد.

وی گفت:‌ «کسانیکه از شرکت در این مراسم بدون عذر اینها واقعا سر باز زدند, کسانی هستند که اینها حاضر نشدند در جبهه جنگ با کفر حضور بهم برسانند.
و امروز بعد از ۳۸ سال موشک بالستیک ما دنیا رو تکان میدهد وجهان را زیرو رو میکند. ما به این قدرت رسیدیم. این نشانه گیری دقیق و نقطه زنی موشک ما در دیروزالزو خیلی مهم تر از نقطه زنی کاخ آل سعود در ریاض نیست, یعنی اگر همین موشک از دل خلیج فارس به طرف ریاض سرازیر بشود, همین نقطه زنی رو در کاخ آل سعود خواهد داشت و این تبار ناپاک نجس العین را از صفحه اسلام براندازد».

آخوند علم الهدی نماینده ولی فقیه ارتجاع درمشهد از سرکردگان باند رقیب در دولت و مجلس رژیم خواست از ساخت وساز با دشمن دست بردارند و شکست برجام را قبول کنند. وی درعین حال تصریح کرد که برجام زیر نظر خامنه ای بوده است.

وی گفت:‌ «سیاست گذاران ما در قوه مجریه و در قوه مقننه و مجلس هم اینقدر در صدد ساخت و ساز با دشمن برنیان. خب یک نمونه شو دیدید برجام شما شکست خورد, ما نمیخوایم بگیم آقا خدای نکرده در این برجام سوء استفاده بوده از همان اول خیانته نه, بااجازه مقام معظم رهبری این کار اقدام شد.
شما خواستید, سیاستتون بود, اجرا کردید, دیدید شکست خورد. دیگه در شکستش که حرفی نیست.
و نمونه اش را ما رد قضیه برجام دیدیم. ما فنآوری هسته ای مان را به این روز نشاندیم و دیدید که چی شد, نه تحریم ها برداشته نشد, بر قطر تحریم ها هم اضافه شد».