آثار زهر شقه در نظام آخوندی پس از نمایش انتخابات - حملات سرکرده سپاه به آخوند روحانی

آثار زهر شقه پس از نمایش انتخابات و حملات باند خامنه ای و سپاه پاسداران به رئیس جمهور رژیم هم چنان ادامه دارد.

جعفری سرکرده کل سپاه خامنه ای در واکنش به اظهارات آخوندروحانی گفت: ما را صاحبان تفنگ معرفی کنند, بله صاحب تفنگ که سهل است ما صاحب موشک هستیم و دولتی که تفنگ نداشته باشد تسلیم میشود.
سرکرده کل سپاه پاسداران افزود: در شرایطی که نظام بیش از هر زمان دیگری به اقتدار تفنگها و موشکهایش نیاز دارد هجمه غیر منصفانه به سپاه اهداف دیگری را به ذهن متبادر میکند که فقط برای حفظ وحدت درباره آن سکوت میکنیم.

پاسدار جعفری اضافه کرد: اگر فعالیتهای سپاه نبود تحریمها عرصه را بر دولت و نظام تنگ میکرد. نمیشود که آقایانی که هزاران میلیارد تومان بابت اجرای پروژهها توسط سپاه بدهکارند، علیه سپاه با بی انصافی حرف بزنند. این قبیل اظهارات با هدف ایجاد دو قطبی های کاذب، فرافکنی و فرار از عمل به تعهدات در زمینه معیشت مردم و اقتصاد انجام میشود.

حمله پاسدار جعفری به آخوند روحانی در پاسخ به اظهارات اول تیر روحانی است که در مورد سطله سپاه پاسداران براقتصاد رژیم، گفته بود: «خب چه کار کردیم ما. یک دولت بی تفنگ بود برداشتیم اونها رو دادیم به یک دولت با تفنگ. این شد اقتصاد؟ این شد خصوصی‌سازی؟ این درست شد؟ او دولت ازش میترسیدند تازه تفنگ نداشت. حالا دادیم به یک دولتی که هم تفنگ داره هم رسانه داره همچی داره. خب کسی جرأت نمیکنه با اینها رقابت کنه».
 
درهمین حال، موضوع طعنه زدنهای مداح خامنه ای در نمایش حکومتی نماز عید فطر به آخوند روحانی به موضوع جدیدی در کشمکشهای درونی رژیم تبدیل شده است.
از یک سو سپاه پاسداران در مقابل اعتراضات باند روحانی، به دفاع از این مداح پرداخت و در خبرگزاری خود نوشت: مادامی که دولتمردان با کلمات خفیفه منتقدان را می‌نوازند باید توقع چنین رفتاری را هم داشته باشند.

از سوی دیگر، رسانه های باند روحانی عکسی از صحنه دستبوسی آخوند علم الهدی توسط مداح خامنه ای را انتشار دادند و نوشتند که مداح فارغالتحصیل دانشگاه سپاه پاسداران است.

در نمایش رژیم آخوندی در روز عید فطر که ولی‌فقیه ارتجاع در آن شرکت داشت، مداح خامنه‌ای طی اشعاری به آخوند روحانی که در صف اول نشسته بود حمله کرد:
ای نشسته صف اول نکنی خود را گم -پی اقدام تو هستند هنوز این مردم
چند روزی تو مقامی به امانت داری - منصبت را نکند طعمه خود پنداری

محمدرضا عارف، گرداننده باند روحانی در مجلس رژیم در توئیتر خود نوشت: سپردن تریبونهای رسمی و ارزشی نظام به افراد وحدت شکن اوج بدسلیقگی است.
وکیلی عضو هیأت رئیسه مجلس ارتجاع نیز گفت: با اشعار سخیف شاعر مراسم نماز عید و توجیهات غیرموجه ستاد اقامه نماز جمعه معلوم میشود که درزهای خودسری دلواپسان غیرقابل رفو است. ز
محمود صادقی عضو مجلس رژیم نیز نوشت: نفرت پراکنی مداح با فضای روز عید فطر هارمونی نداشت.