تجمع اعتراضی کارگران و غارت شدگان موسسات حکومتی در شهرهای مختلف

شهرهای میهن هم چنان شاهد  تظاهرات و تجماعت اعتراضی غارت شدگان موسسه های حکومتی و ابسته به سپاه پاسداران و کارگران و کارکنان و دیگر اقشار محروم علیه ستم و چپاول دیکتاتوری آخوندیست.

روز پنجشنبه در شهرهای مشهد؛ زاهدان ، رشت ، اهواز، نهاوند و سرخرود در مازندران غارت شدگان موسسه های حکومتی روز پنجشنبه تجمعات اعتراضی  برگزار کردند و خواستار بازگرداندن سپرده های خود شدند.
در زاهدان  غارت شدگان  ضمن راهپیمایی علیه پاسداران غارتگر شعار می دادند داعش اقتصادی اعدام باید گردد سپرده های مردم آزاد باید گردد

در مشهد زنان معترض در کف خیابان سجاد نشسته و راه را بستند  و شعار می دادند رژیم آخوندی ایران را  به کانون دزدی تبدیل کرده است.
در سرخ‌رود مازندران جمعی از غارت شدگان در برابر ساختمان دادگستری  رژیم در این شهر تجمع کردند. نیروهای سرکوبگر انتظامی و ضدشورش ولی فقیه ارتجاع نیز در وحشت از تجمع مردم بحالت آماده باش معترضان را احاطه کرده بودند.

در رشت  غارت شدگان  موسسه کاسپین  وابسته به سپاه پاسداران در مقابل استانداری رژیم در  این شهر تجمع اعتراضی برپا کردند.آنان ضمن در دست داشتن دستنوشته هایی خواستار بازگرداندن اموال به غارت رفته خود شدند
پول عرق ریخته شده کارگر خوردن داره؟
پول زن بیوه خوردن داره؟ خجالت
 دراهواز و نهاوند نیز  غارت شدگان موسسه های حکومتی ثامن  و آرمان تجمع کردند و خواستار
برگرداندن سپرده های خود شدند.

در اهواز ، کرمان ، سیرجان  مشهد، زاهدان ، بابل،  نورآباد؛ کوهدشت ، الیگودرز، ملایر رشت ، مشهد ،یاسوج ، شیراز و بندر انزلی نیز  غارت شدگان موسسه های حکومتی  روز چهارشنبه تجمع کردند و خواستار سپرده های خود شدند.
در تهران روز چهارشنبه غارت شدگان موسسه کاسپین وابسته به سپاه پاسداران از خیابان دروازه دولت تا مقابل بانک مرکزی رژیم راهپیمایی و تظاهرات کردند و خواستار سپرده های دزدی شده خود شدند.

مردم چپاول شده توسط سپاه پاسداران اعلام کردند روز یکشنبه ۱۱ تیرماه نیز در مقابل مجلس آخوندی تجمع خواهند کرد.

در تهران غارت شدگان موسسه حکومتی کاسپین وابسته به سپاه پاسداران در مقابل خبرگزاری رسمی رژیم تجمع کرده و شعار می دادند رسانه بی غیرت /بشنو صدای ملت ( عکس دارد)

همچنین روزهای پنجشنبه و چهارشنبه در رشت رانندگان اتوبوسرانی و نیروهای شرکتی راهداری گیلان ، در  مشهد کارکنان شرکتی مخابرات مشهد ، در یاسوج رانندگان تاکسی، در آبادان و خرم آباد کارگران محروم شهرداری ،  در شیراز دستیاران رشته جراحی عمومی دانشگاه ، در شوش کارگران باز نشسته نیشکر هفت تپه، در سیرجان کارگران معدن شماره دو گل گهر و در کازرون مردم این شهر در اعتراض به چپاول و تبهکاری حکومت آخوندی تجمعات اعتراضی برپا کردند.
 
روز چهارشنبه به دنبال وقوع یک درگیری در مرزن آباد تنکابن مردم خشمگین به  خودرو  پلیس هجوم بردند و خساراتی به آن  وارد کردند. مأموران انتظامی از ترس گسترش این حرکت اعتراضی  اقدام به تیراندازی هوایی کردند و یکان نیروهای کمکی از چالوس به مرزن آباد اعزام شد.

در زاهدان غارت شدگان ضمن راهپیمایی شعار می دادند داعش اقتصادی اعدام باید گردد سپرده های مردم آزاد باید گردد.

دراهواز جمعی از غارت شدگان موسسه غارت و چپاول ثامن  در مقابل مرکز این موسسه تجمع اعتراضی برپا کردند.

در نهاوند نیز روز پنج شنبه هشتم تیر همچنین؛ جمعی از غارت شدگان موسسه توسعه آرمان در این شهر در مقابل ساختمان این موسسه تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار برگرداندن سپرده های خود شدند.

تجمع اعتراضی رانندگان اتوبوسرانی رشت

تجمع اعتراضی کارگران معدن شماره ۲ گل گهر

تجمع مجدد کارگران باز نشسته نیشکر هفت تپه