زهر شقه و تشدید بحران راس نظام - حملات باند خامنه ای و سپاه به آخوند روحانی

آثار زهر شقه پس از نمایش انتخابات، سراپای نظام ولایت فقیه را فرا گرفته است.

باند روحانی، پیام حملات برنامه ریزی شده باند رقیب را اعلام جنگ تمام عیار توصیف کرد. و نوشت اگر برای محمد خاتمی هر ۹ روز یک بحران ایجاد می‌کردند برای روحانی هر روز ۹ بحران ایجاد خواهند کرد.

یک رسانه باند روحانی نوشت: «پیام» اتفاقات برنامه ریزی شده روز قدس و روز عید فطر این بود که رقیب از تمام ظرفیت خود که ممکن است صدا سیما، تریبونهای رسمی نظام از قبیل نماز جمعه و برخی نهادهای انقلابی و نظامی باشد استفاده خواهند کرد و روحانی باید کمربندهایش را محکم ببندد و برای جنگی تمام عیار که بر علیه او اعلام شده است خود را مهیا کند».(رویداد ۲۴ - ۷ تیر)

ادامه حمله مهره‌های و رسانه‌های باند خامنه‌ای علیه آخوند روحانی
«خائن» و «فریب خورده» و «بیگانه» با «قواعد و اصول فقه شیعه» و «‌خود باخته یی بی مقدار» از جمله جدید ترین آتشباری های باند خامنه ای علیه باند رقیب، در جدال بر سر سهم خواهی هرچه بیشتر از قدرت در آستانه تنفیذ دولت آخوند روحانی توسط خامنه ای است.

آخوند حمید روحانی گماشته خامنه ای در بنیاد موسوم به تاریخ پژوهشی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به باند روحانی گفت: کسانی که به دنبال کنار آمدن با آمریکا هستند یا خائن اند یا فریب خورده. (سایت راه دانا ۷تیر)

رسالت ارگان باند فاشیستی موتلفه در سرمقاله ۸تیر خود با اشاره به رویکردهای باند حسن روحانی نوشته است: «یک سیاستمدار اگر از روی ترس به چنین حقارتی تن دهد، طبیعی است که با تهدید های بیشتر، حقارت بیشتر را خواهد پذیرفت و اگر از روی طمع ورزی گردن کج کرده باشد، خود را و شرافت و غیرت خود را به بیگانه خواهد فروخت و اگر از روی شیفتگی به غرب، این‌گونه ذلیلانه از آنها طلب دستگیری کند، خود باخته ای بی مقدار است که آبروئی درمیان ملت خود نخواهد داشت».

پاسدار سنایی معاون سیاسی سرکرده سپاه با اشاره به اظهارات آخوند روحانی درباره سپاه، به خبرگزاری سپاه پاسداران گفت: مایه تاسف است در شرایطی که آمریکا می‌خواهد سپاه را در لیست تحریم‌هایش قرار دهد چنین اظهاراتی که نوعی بی‌توجهی به شرایط است، صورت می‌گیرد. اما سپاه همانگونه که انتظار می‌رود به عنوان مدافع نظام و انقلاب از ایفای نقش در عرصه‌های راهبردی کوتاه نمی‌آید.( فارس- ۷ تیر)

آخوند احمد خاتمی عضو هیأت رئیسه خبرگان ارتجاع با دفاع از حمله مداح خامنه‌ای به روحانی گفت: تا کسی نقدی انجام دهد هجوم رسانه‌یی شکل می‌گیرد. وقتی مسئول دولت با الفاظ بد صحبت می‌کند، در واقع آموزش اهانت و بی‌ادبی به افراد است. همه بدانند کسی که موافق مواضع خامنه‌ای صحبت می‌کند عامل وحدت است.

آخوند احمد خاتمی افزود: برخی تحمل نقد ۲۰۳۰ را ندارند، یعنی این که ما در برابر رهنمود‌های خامنه‌ای موضعمان را داریم. چنین موضوعاتی سبب شده که دشمن سعی کند سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهد و به‌دنبال تحریم آن باشد. اخیراً وزیر خارجه آمریکا به صراحت گفته که استراتژی ما تغییر از درون نظام با نیروهایی است که در ایران هستند. (فارس ۸ تیر)

آخوند علم الهدی، نماینده خامنه‌ای در مشهد نیز با طعنه به روحانی گفت: جریانهایی وجود دارند که برای بقای قدرت خود حاضر به همکاری با دشمن هستند.(تسنیم  ۸ تیر)

پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان نوشت: روحانی در مقابل آمریکا مواضعی اتخاذ کرد که پیام ضعف برای آمریکا بود و آمریکا هم با همین برآورد، هیچ فرصتی را علیه (ما) از دست نداد.

پاسدار حسین شریعتمداری، افزود: برخی شواهد و قرائن موجود حکایت از آن دارند گویا همان بینش و منش دولت یازدهم در دولت دوازدهم نیز ادامه پیدا کند که کنایه تلخ روحانی به سپاه از جمله آنهاست. انتظار آن است راه طی شده در دولت یازدهم دنبال نکند که آزموده را آزمودن خطاست. «کیهان ۸ تیر)

در ادامه حمله سپاه پاسداران خامنه‌ای به آخوند روحانی، پاسدار حمیدرضا مقدم‌فر مشاور سرکرده کل سپاه گفت روحانی بر چهره سپاه پاسداران تیغ کشیده و از آن به عنوان دولت با تفنگ یاد کرده است.

وی حرف روحانی مبنی براینکه فرمان موشکپرانی سپاه پاسداران به دیر الزور را صادر کرده، دروغ نامید.