تشنج در مجلس آخوندی بر سر طرح توقف قرارداد نفتی با توتال

جلسه روز چهارشنبه مجلس ارتجاع در جریان بحث بر سر سه فوریت طرح توقف قرارداد نفتی با توتال، به تشنج کشیده شد.

به گزارش رسانه‌های حکومتی، مصطفی کواکبیان در مخالفت با سه فوریت طرح توقف قرارداد نفتی با توتال گفت: «امضای هشت الی نه روحانی پای این طرح بود. گویا روحانیان در زمینه نفتی هم تخصص پیدا کرده‌اند».

در مقابل، آخوند ذوالنور به سمت کواکبیان رفت و فریاد زد احمقیت خود را ثابت کردی. که کواکبیان در جواب پشت میکروفون گفت: «اگر قرار بر توهین باشد من هم توهین کردن بلد هستم».

در ادامه برخی از آخوندهای مجلس رژیم و مهره‌های باند خامنه‌ای نیز به سمت صندلی کواکبیان رفتند. تابش و حسین‌زاده برای جلوگیری از درگیری فیزیکی به سمت صندلی کواکبیان رفتند که در این حین دکمه پیراهن تابش کنده شد.

به دنبال این درگیری، شماری از امضاکنندگان امضای خود را پس گرفتند و به این ترتیب طرح توقف قرارداد توتال از دستور کار مجلس رژیم خارج شد.

بیژن زنگنه وزیر نفت رژیم در جلسه متشنج مجلس ارتجاع گفت: «یا فرمودند شما به جای این که با توتال قرارداد امضا کنید با یک شرکت خوشنام امضا کنید. دو تا از این شرکتهای خوشنام رو اسمشو به ما بگید... ما بریم توی انگلیس میگند انگلیس روباه پیره. فرانسه که اینه. آمریکاییها هم که حتماٌ میگه نیایند. در حالی که من رسماٌ بارها گفتم ما آمریکاییها رو موافقیم بیایند اما اونها نمی‌آیند. و اونها دولتشون باعث ضررشون شده. خب کی بیاید. استات اویل از نروژ بیاید اینطوره. پس کیا باید بیایند».

روز سه شنبه نیز نوبخت، سخنگوی دولت آخوند روحانی درباره طرح توقف توتال گفته بود این طرح لازم نیست تهیه شود. مردم با کسانی که مانع توسعه می‌شوند در زمان خود تسویه حساب می‌کنند.

شایان ذکر است که رسانه‌های باند روحانی پیش از این اعلام کرده بود که امضای قرارداد توتال با موافقت دفتر خامنه‌ای صورت گرفته است.

وزیر بهداشت رژیم پس از جلسه روز چهارشنبه کابینه آخوند روحانی اعلام کرد که نمی‌تواند در شرایطی که باند رقیب او را مورد حمله قرار می‌دهد، به کارش ادامه دهد.

وی ادامه داد: «من اگر بخواهم صادقانه بگم, اینجوری نمیشه کار کرد. قرار نیست که ما زندگی مون و امورات شخصی خودمان را بگذاریم, بیام وسط میدان 4سال وایستیم... برای انقلاب, در عین حال کتک هم بخوریم. من این مدلی کار نمی کنم تو کشور. من موقعی جانم را هم حاضرم بدم برای کشور که نهادهایی که هستند, آنهایی که ادعای انقلابی گری دارند و وابسته اند به نهادهای مقدس, آنها دیگه ما را نزنند... من حقیقتش صحبت شده, ولی تا تضمینی وجود نداشته باشه برای اینکه ما را آزار و اذیت نکنند آنهایی که هم جنس خود ما هستند, فکر می کنم که حضور پیدا کردن نمی تونه مشکلات مردم را حل کنه».