معاون خبرگان آخوندی و امام جمعه تهران: به همه کسانی که در قتل عام مجاهدین شرکت داشتند باید مدال داد

آخوند خاتمی عضو هیات رییسه خبرگان ارتجاع در نمایش جمعه این هفته تهران در حالیکه از فراگیر شدن جنبش دادخواهی شهیدان قتل عام ۱۳۶۷ سخت برآشفته بود خواستار دادن مدال به مسئولان قتل عام ۳۰ هزار زندانی سیاسی شد.

وی گفت: «بعضیها در داخل تو سایت هاشون جای جلاد و شهید را عوض می کنند. برخورد با آنها [مجاهدین] و کندن کلک مجاهدین از کشور از عملیات صالح ارزشمند امام بود و به همه آنها که فرمان را عمل کردند باید مدال داد.... توبه کنند آنهایی که در سایت هاشون جای جلاد و شهید را عوض کردند».

این سردژخیم که بعد از گذشت سه هفته همچنان آه و فغانش از اجتماع بزرگ ایرانیان در ۱۰ تیرماه پاریس، به هوا بلند است به یاوه گویی علیه مصدق کبیر پرداخت و علت کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را قدرناشناسی مصدق از آخوندها و در افتادن با ابوالقاسم کاشانی توصیف کرد. آخوندی که به دلیل نقش رذیلانه اش در کودتا و روابطش با دربار و کودتاچیان مورد نفرت عموم مردم ایران است.

آخوند عباسیان یکی دیگر از ائمه جمعه رژیم نیز در همین روز گفت: «در فضای سیاسی انتخابات ما شاهد بودیم عده یی دنبال تغییر دادن چهره مجاهدین بودند و کسانی را که در مقابل مجاهدین ایستادند سرزنش کردند» و افزود «درود بر آن قاضی که مجاهدین را اعدام کرد».

چند روز پیش از این، فلاحیان، وزیر اطلاعات سابق رژیم، که دستگاههای قضاییه سوییس، آلمان و آرژانتین برای او حکم جلب بین المللی صادر کرده اند، با ابراز نگرانی از جنبش دادخواهی گفت: «در رابطه با مجاهدین و تمام گروههایی که محارب هستند حکم حکم اعدامه ...اصلا امام فرموده... حکمش اعدامه... امام مرتبأ تأکید داشت مواظب باشید از دست تون اینها در نروند.. و به تأکید می گفت اینها حکمشون همیشه اعدامه.... چه قبل از ۶۷ و چه بعد... حکم اینها اعدامه. حتی اگر حاکم شرعی هم حکم به اعدام نداده باشه خلاف کرده». این جلاد خونریز اعتراف کرد که بسیاری از دستگیر شدگان صرفا به خاطر توزیع نشریه یا تهیه تدارکات و مواد غذایی برای مجاهدین اعدام شدند.

این اظهارات جنایتکارانه گوشه یی از بسیج جنون آمیز خامنه ای برای دفاع از قتل عام ۶۷ به خصوص پس از شکستش در بیرون کشیدن ابراهیم رئیسی یکی از سردژخیمان قتل عام ۶۷، از نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۳۱ تیر ۱۳۹۶ (۲۲ ژوییه ۲۰۱۷)