اعتراضات مردمی علیه ستم و چپاول حکومتی در شهرهای میهن

تجمع اعتراضی در قم، دزفول، تهران، میانه، بم و اردل

رانندگان وانت بارها در میدان میوه و تره‌بار قم روز یکشنبه دراعتراض به رفتار جنایتکارانه مأموران شهرداری و قتل یک راننده وانت، در ورودی بلوار این میدان تجمع کردند و از ورود و خروج میوه و خودروها جلوگیری به عمل آوردند.
خاطرنشان می شود که صبح روز شنبه هم یک پیمانکار شهرداری قم که بعد از ماه‌ها تلاش نتوانسته بود طلب خود را از شهرداری منطقه ۲ رژیم وصول کند، اقدام به خودسوزی در مقابل محل این شهرداری کرد که به علت شدت سوختگی و وخیم بودن حال وی, عصر روز شنبه به اصفهان منتقل شد.

مردم دزفول روز یکشنبه ۲۲ مرداد در اعتراض به انتشار گاز کلر در سطح شهر و مسمومیت عده ای از مردم که آنها را روانه بیمارستان کرد؛ مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کرده و به وضعیت ناهنجار در شهر و بی کفایتی کارگزاران رژیم اعتراض کردند. تجمع کنندگان شعار می دادند؛ مسئول بی کفایت نمی خوایم نمی‌خوایم
خاطرنشان می شود روز یکشنبه ۲۲مرداد نشت گاز سمی کلر در اطراف رودخانه دز شهرستان دزفول نزدیک به ۵۰۰ تن از ساکنان آن را روانه بیمارستان کرد.

روزیک‌شنبه ۲۲ مرداد نیروی سرکوبگر انتظامی دزفول به معترضین انتقال آب از این شهر به شهرهای دیگر که در مقابل فرمانداری رژیم در دزفول تجمع کرده بودند؛ وحشیانه حمله کرده و با ضرب و شتم تعدادی را دستگیر کردند.

زنان معترض با شعار«کثافت کثافت» و«نیروی انتظامی خجالت خجالت» به حمایت از معترضین برخاستند.

در تهران جمعی از غارت شدگان مسکن مهر پردیس در اعتراض به معرفی مجدد عباس آخوندی بعنوان وزیر راه و شهرسازی در مقابل دفتر آخوند روحانی در تهران تجمع کردند.

در میانه جمعی از پرستاران بیمارستانهای این شهر در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده تجمع کردند.

در شهرستان بم کارگران اخراج شده شرکت راین خودرو منطقه اقتصادی ارگ جدید در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات عقب افتاده، در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

در شهرستان اردل نیز جمعی از اهالی شهر کاج با تجمع مقابل فرمانداری رژیم به کمبود آب اشامیدنی اعتراض کردند.