اطلاعیه خانواده های شهیدان و زندانیان سیاسی به مناسبت ۲۹مین سالگرد قتل عام ۶۷

خانواده شهیدان و زندانیان سیاسی با صدور اطلاعیه ای، برای پیوستن به جنبش دادخواهی قتل عام ۱۳۶۷ و محاکمه خامنه ای و دیگر مسئولان قتل عام ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی بخاطر جنایت علیه بشریت فراخوان دادند.

در این اطلاعیه آمده است:
فراخوان خانواده شهیدان و زندانیان سیاسی برای پیوستن به جنبش دادخواهی
در حالی ۲۹ مین سال قتل عام زندانیان مجاهد و مبارز، را گرامی میداریم که در یکسال گذشته جوشش خون آن جاودانه فروغ ها که قهرمانانه بر عهد خود با خدا و خلق وفا کردند بیش از پیش گریبان دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران را گرفت، جنبش دادخواهی شهیدان فراگیر شد و مهندسی خامنه ای در نمایش انتخابات را در هم شکست، شقه درونی رژیم را تعمیق کرد و  سرنگونی محتوم نظام منحوس ولایت فقیه را نزدیکتر کرد و اشرف نشانها بیش از پیش پیام این شهیدان را به سراسر جهان رساندند.
خانواده های شهیدان و زندانیان سیاسی در این اطلاعیه می افزایند:
امروز نسلی که در زمان قتل عام ۱۳۶۷ بدنیا نیامده، یا در دوران کودکی بسر می بردند، در پیشاپیش جنبش دادخواهی، خونخواه آن شهیدان است و این همان حقیقتی است که فاشیسم دینی حاکم بر میهن مان را شدیدا به وحشت انداخته است، بنحوی که خامنه ای به این حقیقت اعتراف کرده و میگوید دهه 60 مظلوم واقع شده و جای شهید و جلاد عوض شده است.
در یکسال گذشته بالاگرفتن جنبش دادخواهی شهیدان به مطالبه عمومی مردم و بویژه جوانان تبدیل شد، بنحوی که رییس جمهور رژیم هم ناگزیر اذعان کرد که در ۳۸ سال گذشته آخوندها با اعدام و زندان حکومت کرده اند .
خانواده شهیدان و زندانیان سیاسی با یادآوری شرایط آسیب پذیر رژیم بخاطر ضرباتی که در صحنه داخلی و بین المللی دریافت کرده خطاب به هموطنان، جوانان مجاهد و مبارز و اشرف نشانها در سراسر جهان می افزایند:
از آنجا که پیوستن به جنبش دادخواهی یک وظیفه ملی، میهنی و انقلابی و یک گام بزرگ در راستای تحقق آزادی و حاکمیت مردم است، لذا از همه شما میخواهیم:
1-    اسامی و مشخصات و عکسهای شهیدان را در هر شهر و محله ای که هستید اعلام کرده، بدیوارها نصب کنید و در شبکه اجتماعی به اطلاع عموم برسانید. معرفی هر یک از این شهیدان یک ضربه بزرگ به خامنه ای و نظام منحوس ولایت فقیه است.
2-    آدرس مزار شهیدان و همچنین گورهای جمعی آنها را کشف کرده؛ از آنها عکس و فیلم تهیه کنید و از هر طریق ممکن به دست مجاهدین و مقاومت ایران برسانید.
3-    اسامی و مشخصات دست اندرکاران این جنایت بزرگ را کشف و افشا کنید. صدها تن از دژخیمان رژیم در تهران و دهها شهرستان، فتوای خمینی خون آشام را به اجرا در آورده اند. آنها امروز عمدتا در دستگاههای اطلاعاتی و سیاسی و قضایی در مصدر امور هستند یا در خبرگان و مجلس ارتجاع جاخوش کرده اند.
4-    اسامی شهیدان، آدرس مزار شهیدان یا گورهای دستجمعی و همچنین اسامی دژخیمان را به دفاتر مجاهدین و شورای ملی مقاومت برسانید.
5-    از هر کسی که ذره ای شرافت و انسانیت دارد، کمترین بویی از اسلام برده است بخواهید فتوای شیطانی خمینی و این جنایت بزرگ علیه بشریت را علنا محکوم کند و به این ترتیب صف خود را از فاشیسم دینی حاکم بر ایران جدا کند.
•    با نامه نگاری به دبیرکل، شورای حقوق بشر، کمیسر حقوق بشر و گزارشگر ویژه ملل متحد در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران و همچنین با نامه نگاری به دولتهای اروپایی و آمریکا و سفارتها و یا دفاتر حفاظت منافع آنها و به سازمانهای مدافع حقوق بشر در این کشورها و در صورت امکان با مراجعه به این مراجع از آنها بخواهید:
•    از رژیم آخوندی بخواهند نام شهیدان و محل دفن آنها را اعلام کند.
•     روابط اقتصادی و سیاسی با فاشیسم دینی حاکم بر ایران را به توقف اعدام مشروط کنند.
•    خواستار یک تحقیقات بین المللی در باره قتل عام ۱۳۶۷ و فراهم کردن ترتیبات ضروری برای محاکمه مسئولان این جنایت توسط کمیسر عالی و شورای حقوق بشر و شورای امنیت ملل متحد شوید
6-    پا به پای تلاشهای فوق بسیج همه جانبه برای مطلع کردن افکار عمومی از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی در باره قتل عام ۱۳۶۷ از وظایف مبرم همه ایرانیان آزاده و شریف است.
7-    در هر شهر و محله و دانشگاه و مدرسه و یا کارخانه ای که می توانید کمیته دادخواهی شهیدان قتل عام ۱۳۶۷ را تشکیل دهید و خاطره شهیدان را گرامی بدارید و مزار آنان را گلباران کنید.
8-    در هر شهر و محلی که می توانید به دیدار خانواده و مادران شهیدان بروید و با نصب عکس شهیدان و دست نوشته هایی در گرامیداشت یاد شهیدان قتل عام ۱۳۶۷ پیام آنان را به هر کوچه و محله و خانه ای ببرید.
9-    در خارج کشور در هر کجا که می توانید و بخصوص در پایتختهای کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی و همچنین در نیویورک و ژنو مقر های ملل متحد، تجمع و تظاهرات و نمایشگاه و ... براه انداخته و جنایات فاشیسم دینی حاکم بر ایران را افشا نمایید و خواستار مواخذه رژیم آخوندی بخاطر ۳۸ سال جنایت علیه بشریت، بخصوص قتل عام ۳۰ هزار زندانی سیاسی بشوید.

مرگ بر اصل ولایت فقیه، پیش بسوی محاکمه سردمداران رژیم آخوندی
سلام بر آزادی درود بر رجوی
خانواده شهیدان و زندانیان سیاسی
۲۴ مرداد ۱۳۹۶